Dynah skrev 2011-07-27 10:52:47 följande:
Är i valet och kvalet om vi ska lägga till halvpension på hotellet. Det kostar 5000,- extra och innebär middag på hotellet. Frukost ingår redan. Vi reser med småbarn så det kanske är praktiskt att ha maten fixad redan, å andra sidan har jag hört att det är bättre att äta ute. Vad föreslår ni?
Vi åt på hotellet några gånger, men det är ungefär dubbelt då dyrt, men några kvällar tyckte vi att det var trevligt att äta där. De har olika restauranger, men en ligger precis vid stranden, och det är en scen med barnaktiviteter, så det kan de säkert uppskatta. Jag uppskattade att sitta o äta vid stranden, tycker jag är jättehärligt.
Vår favoritrestaurang ligger bredvid hotellet och heter Nang thong bay resort, kanongod mat och billigt, deras restaurang ligger oxå vid stranden, jättemysigt! Jag skulle rekommendera att ni äter lite blandat, det är ändå trevligt att komma ut lite när det finns så mycket bra runtomkring, vi åt inte något som inte var bra och det var billigare än Ao nang där vi startade resan.