• Flamma

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Om man kommer från Phuket så kommer väl Bangtao, Kamala, Kata och Karon? Patong ligger väl lixom öster om dessa?

MELVIN -05 & MEYA -10
  • Flamma

Men jag hade ju typ 2 rätt iaf Vi körde förbi Bangtao med charterbussen när vi skulle till Kamala. Verkade fint där. Sen hade vi inte jättelångt till Patong, men det var ju inget att vara där med barn, var mest bara jobbigt, tyckte jag.

MELVIN -05 & MEYA -10
  • Flamma

Tack, Milea Mamman =) Nu har jag hittat samma resa, fast ca 3ooo:- billigare, jippi! =) Nu läääängtar jag efter att sambon kommer hem =)

MELVIN -05 & MEYA -10
  • Flamma

Välling är svenskt fenomen och finns inte där...?  

MELVIN -05 & MEYA -10
  • Flamma

Mileas Mamma : Fy Rynkar på näsan !!! Men när man går in på destination och söker, blir man inte vidare skickad till separata resebyråer då? Då borde det ju finnas någon kontakt....

MELVIN -05 & MEYA -10
  • Flamma
    Tullemi skrev 2010-07-12 08:28:45 följande:
    Jo, vi såg på våra papper att det var en annan resebyrå. Destination är bara en samlingsplats, som du skriver. Vi skickade iväg ett mail igår och frågade om vi kunde få ändra hemresedatum. Det gick inte att utläsa ifall just våra biljetter var ombokningsbara. Det kunde man bara få reda på genom att maila resebyrån, så vi få väl se senare i veckan vad som sägs. Jag är inte så värst pigg på att stanna 1 månad extra utan maken. Min far kommer ju vara med, men vi kommer ju inte ha jättemycket pengar så vi får se.... Då hoppas jag att vi kan flytta på oss de sista veckorna för 7 veckor i Karon....njae, det låter så där just nu.
    Nej, även om det är semester, så är det kanske inte så att det alltid passar. Hoppas att det löser sej iaf!
    MELVIN -05 & MEYA -10
Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)