Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Ingen som har lust att göra en lista på ett lämpligt reseapotek när man reser med barn?
Ingen som har lust att göra en lista på ett lämpligt reseapotek när man reser med barn?
Winters - många bra saker sm jag inte tänkt på....
Mileas Mamma - Tycker du den är bra på svedd hud??
Ska man släpa med sej AD-dropparna ner?
Mileas Mamma - Fy vad surt att resan blitt dyrare, men man vet ju aldrig när det är läge att boka... Ska sparka lite på min karlslok så vi bokar snart Ska bara komma överrens om vilken flygplats vi skall flyga från...
Håller med dej, det viktigaste är att man kommer iväg =)
Jag vill flyga från Köpenhamn = direkttåg från Kalmar.
Sambon vill flyga från Arlanda = vi landar i Sverige, har övernattning där.
Vilket hade ni valt?
Det tror jag inte, har för mej att flyget landar på morgonkvisten.
Det är bökigare att ta sej till Arlanda, även om vi har sovplats i Hägersten. Det är ju antagligen en del byten dit, och så tar det nog längre tid till Stockholm än till Köpenhamn.
Båda flygen är direkt flyg till Bangkok och sedan vidare til Phuket eller Krabi, så det spelar ju ingen roll och de kostar typ lika mycket, så det har inte heller nån betydelse...
Vi har varit i AoNang, tyckte inte alls att det var jobbigt att ta longtail varje dag, fungerade jättebra, men man kan ju inte ha nåt annat än paraplysulky
Vi tänkte prova Koh Lanta denna gången, har inte vart där...
Vi har ju åkt till Railey och Phra Nang när vi har vart där, grottan där är helt underbar. Finns inte en solstol på hela stranden och inte så mycket försäljare heller. Hotellet vid grottan ska tydligen vara jättefint, där kändisar bor, står vakter utanför och man kommer inte ens in där för nåt...
Men alla är ju olika... Vi har bott på Best Western Ban Ao Nang, duger absolut för oss, jättetrevlig personal =)