Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Äääääntligen ska vi snaaaaart boka en resa!!!!
Funderar på koh lanta. men vilken strand är bäst där???
Äääääntligen ska vi snaaaaart boka en resa!!!!
Funderar på koh lanta. men vilken strand är bäst där???
Tack för svar!
Mileas Mamma - Var och när åker ni?
Har kikat lite på hotell i Bangtao och det är nog en rätt så lyxig resort, sen är ju allt relativt vart man sätter ribban .
Själva kan vi absolut inte bestämma vart vi ska flyga och vart vi ska vara. Har hittat prisvärda resor iaf. ca 22ooo för 2 vuxna, 1 barn och 1 spädis 4 veckor från Arlanda till phuket eller krabi. Så vilket ska man ta?? Endast flyg då, men känns som man har en slant över till boende då....
Jag är ju inte så resvan, men jag gillade Kamala jättemycket, men AoNang är ju vårat paradis p jorden .
Milea - Den baddräkten du länkade till gillade jag skarpt, men jag vill ha brun mage - även om den har sett sina bättre dagar ..
Ni som åker med minibarn, hur gör ni med barnvagn? Vet inte om vi ska ta paraplyvagnen eller kombivagnen.... Meya kommer vara ungefär nio månader när vi åker. Funderar även på hur man ska göra med mat och gröt och välling å så....
Var det inte nestle som hade någon ersättning som det var fel på?????
Vi hade nog rätt allesammans, Resorb tillverkas ju av Nestle .
Melvin har varit i Thailand 3 ggr, första gången var han 1,5 år. Det har gått superbra att flyga och han har aldrig varit magsjuk. Han har varje gång ätit vanlig mat där, även om vi hade med oss burkmat första gången - som han åt till lunch kalla på stranden...
När vi kommer åka nästa gång är Meya nio månader och då kommer vi ta med 1 burkmat till varje dag, välling och gröt. Vi kommer troligen vara i väg i ca 4 veckor. Kommer bli tungt dit, men hem blir ju lätt...