Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
sist vi var där dec -08, så gick det nog ca 12000 kr på 2 veckor , så handlade vi en del , red elefant, och gjorde lite andra utflykter med
sist vi var där dec -08, så gick det nog ca 12000 kr på 2 veckor , så handlade vi en del , red elefant, och gjorde lite andra utflykter med
vi har kollat massa flygresor , quater blev det inte trots att dem var några tusenlappar billigare , 2 mellanlandningar , varav ett stop på 3 timmar och ett stopp på 6 ½ timme .
nu betalar vi några tusenlappar extra och åker direktflyg köpenhamn - krabi .
nån som vet vad som är billigast , att boka hotell hemifrån eller att boka där nere när man komer ner , vi åker 28 okt så högsäsongen har inte dragit igång än..
Ngn härinne som rest långt när ni varit gravida?? Man blir lite nojjig. Pratade med mamma nyss och hon tycker ABSOLUT vi skall skjuta upp resan till nästa år. Minst. Jag har inte blivit avrådd av ngn att åka, men man blir ju tveksam - är jag helt dum i huvudet som överhuvudtaget tänker på att åka? Bortsett från influensan menar jag... Vi skall alltså på bo Vings resort nere i Kamala och har ju inte direkt tänkt att vandra i djungeln eller klättra i berg. Vi har ju små barn. Hon på Resia (där vi bokade) skulle också åka i vecka 26 någonting.
Vad tänker ni andra?