Trulis78 skrev 2010-11-02 14:54:23 följande:
MiniPyret: När vi åkte med våra döttrar förra vinter valde vi att inte ta med vagn till vår "stora" tjej som då var nästa fyra år. Vi tänkte att hon kan ju gå och gör det hemma och så kunde hon och lilla tjejen dela lite på vagnen. Vi åkte dock på att hyra vagn för det blev ju jätte trist när stora tjejen sen inte visade sig orka gå på kvällarna. SÅ om du känner att stora killen nog inte orkar så skulle jag ta med vagn om jag var du, som du säger blir det ju väldigt trist för alla att gå hem tidigt.
Det är just det som jag är lite rädd för! Man vill ju inte behöva gå hem hela familjen och sitta på hotellrummet. Han kan säkert säga idag att han kan gå, men sen vet jag så fort det blir kväll blir han så TRÖTT!!
Tullemi skrev 2010-11-02 14:50:13 följande:
Om han är en sömnig liten kille så är det klart att det blir lite jobbigt för er på kvällarna när man är ute och äter. Vagn kanske är bäst för annars får ju alla åka hem när han blir trött och hur kul är det :-S
Nä, det är ju inte så kul. Jag får ta och prata lite med honom...tur det är 2 månader kvar!