Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Ancilla
Undrar om det finns några här som nyss köpt flygstolar till Thailand i november? LÄste att någon som köpte flygstolar till november/december i vintras nu sett att biljetterna var mycket billigare. Hur länge vågar man ha is i magen? Om någon köpt nyss, vad fick ni betala?
Ancilla
Tajjo och Mileas mamma, har ni hittar resor med något erbjudande eller har ni bokar med vanliga priset? Vill också åka i nov eller dec. Har tåv barn, ett som då kommer att vara 2 och ett som kommer att vara 4.
Ancilla
Har just suttit och kikat på flygpriser för vår familj på 2 vuxna och ett barn på 4 år och ett under 2 år. Priserna skiljer sig väldigt mycket på olika bolag och så får man ju vänta olika länge vid mellanlandningar. Man blir dock lite frestad när man ser att hela familjen kan åka från Stockholm till Bangkok i november för under 13000 kr. Men då är det med flygbolaget AerosvitAirlines. Någon som vågat åka med dem? man undrar ju hur det kan bli så billigt.
Ancilla
Nej det har jag inte ska kika in där. Jag som är fröken charter som vägrar göra ngt själv inte ens transfer mellan flyg och hotell har jag vågat fixa själv förut. Känns spännande att fara 5v helt ocvh hållet på egen hand.
Har försökt söka på "hyra hus i ????" och liknande för att få fram bra sidor på nätet, är lite knepigt måste jag säga.
Tackar för tipset..
/K
Tack snälla syster J för dina svar. Låter ju toppen och barnvändligt med huset ni skall hyra.
Hoppas ni får fina dagar,
Ancilla