Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tack för rådet både Toppen 9 och NICU.
Har ni tips på ett bra hotell på Koh CHang också, för jag antar att ni varit där?
Tack för rådet både Toppen 9 och NICU.
Har ni tips på ett bra hotell på Koh CHang också, för jag antar att ni varit där?
Tack snälla för era tips. Skall kolla in de hotellen ni skrivit om.
Ancilla
Någon som har tips på prisvettiga hotell på Koh Lanta som har pool? Vad har ni som varit där betalat för ett rum?
Ancilla
NI som varit i Ban Phe och Mae Phim, var har ni hyrt lägenhet eller hus? Någon som bott vid Christel beach?
Ni som varit på Koh Samet, vilka hotell har ni bott på?
Ancilla
Hur har ni gjort med pengar, hur mycket har ni växlat innan ni åker? Är forex det som gäller när det gäller växling eller är det banken? Tar alla Forexkontor samma avgifter? Alla tips tages tacksamt emot för nu är det inte ens 2 veckor kvar till avresa.
Vi åker i morgon till köpenhamn för att på lördag fm flyga med Qatar till Bangkok. Det skall bli så härligt med tre veckor i värmen. Någon mer som åker på lördag.
Ancilla
Just hemkommen från Thailand. Kan verkligen rekommendera Mae Phim där det finns massor av olika boendealternativ att hyra via tex blocket. VI har hyrt både en lyxig lägenhet prcis vid stranden och ett stort hus med egen ganska stor pool. Då har vi delat på kostnaderna tillsammans med en annan barnfamilj, vilket var toppen. Provade också Jometein där det finns mycket i närheten att göra och sedan är det inte så långt kvar till Bangkok. Önskar att semesterna hade varit längre. Ancilla
Nån här som varit på Koh Tao? Dit vill min man åka nästa gång. Oj vad vi längtar tillbaka till Thailand nu. SKulle ha bokat några veckor till.
Hej! Jag har en vän med familj som planerar att åka till KOh Lanta i 4 månader och söker nu ett hus/lägnehet att hyra. Någon som gjort det så länge som kan tipsa om något till vettigt pris?
Ancilla