annaOmeja skrev 2011-02-22 14:55:14 följande:
Vi är här nere nu med våran tjej som är 6 månader. Just nu ligger vi på sjukhus pga öroninfektion, hon vill inte ta antibiotiken, bara kräks upp den. Så då blir det via blodet istället, hon har haft lite hög feber, men det verkar som om den gett med sig. Kanske blir vi utskrivana i morgon, då har vi varit här i 2 dygn.
När vi åkte var hon 4½-5 månader, när vi planerade våran resa och även när hon skulle bli till :)
så sa vi att hon inte skulle vara under 6 månader, nu blev det inte så. Det har gått jätte bra alltihopa, men jag skulle inte åka med en som är mindre än vad vi gjort. Fast det är ju bara vad jag och min man tycker.
Vår tanke var att stanna i tre månader, men vi känner att det räcker gott och väl med två.
Tyvärr så kan vi inte boka om våra ombokningsbara biljetter som vi köpt med SAS, det finns inga platser kvar. Så vi kommer att få bekosta hemresan själva. Jätte tråkigt!
Vad tråkigt, när ni har ombokningsbara biljetter.
Vår lilla som är 4 månader snart är också sjuk här hemma, och det är besvärligt med antibiotikan. Den är ju så äcklig! Hon har också kräkts upp den ibland, men för detmesta går det någorlunda, försöker varva med amning. Inte så populärt dock.
Vi ska vara borta i tre månader, men jag hoppas att det ska vara ok för oss eftersom våra större barn ska gå i skola/dagis och ha lite kompisar, och vi får lite vardagsrutin också.