Inlägg från: DecemberBebis |Visa alla inlägg
  • DecemberBebis

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

www.lekmer.se rear ut mycket solskyddskläder nu , hittade till bägge barnen

Koh rok , nån som vet ungefärligt hur lång tid det tar från lanta ?
    Vi är ett ganska stort sällskap som åker , vet någon en bra "firma" att hyra speed boat en hel dag ? Ungefärligt pris ?

• DecemberBebis

Om 55 dagar åker vi !!
    Min stora tjej på 6 år tjatar om att hon också vill snorkla, vet någon var man kan få tag i en ordentlig mask som inte läcker in till barn ? Finns det på koh lanta tro ?

• DecemberBebis
    Hippa skrev 2012-10-13 14:24:11 följande:
    Kan tipsa om att det setet vi köpte finns även på Stadiums hemsida på REA för 49,00 kr. Fri frakt till valfri Stadium butik.

www.stadium.se/sport/vattensport/snorkelutrus...

åh ,tack för tipset.. nu är dem beställda
    såg i taxfreen att dem hade samma, som jag hade tänkt beställa där, men där kostade dem 129 kr , så det var ju mycket billigare nu !  
    Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • DecemberBebis

Här längtar vi med massor !!
    51 dagar kvar !

Är det gott , sticky rice med mango ? Vi har tänkt prova det så många gånger men det blir aldrig så

• DecemberBebis

någon som vet ungefär hur långt det är mellan koh lanta och bamboo island ?
    vi var på bamboo island förra året när vi var på phi phi och älskade verkligen ön , vi hade verkligen velat dit igen men undrar hur långt det kan vara.. har för mig det tog ca 30 min med longtailbåt från phi phi , men vet inte åt vilket håll
    fy så man längtar nu , speciellt en dag som denna , grått och trist ute.... 

• DecemberBebis

någon som testat proderms solskyddskräm ? eller mousse är det ju egentligen..
    har hört att den ska vara jättebra och tåla mycket badande osv.. och vara lätt att smörja in och inte kladda..
    men den lägsta faktorn är 30 , undrar om det räcker ? vi har alltid haft 50 på barnen , och dem har aldrig bränt sig.. knappt fått någon färg..   

• DecemberBebis

nån som köpt linser på koh lanta och kan tipsa om någon bra ? och pris ? 

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)