Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Min dotter är vaccinerad mot vattkoppor av olika anledningar. Kostar en del o kanske för sent för er nu i alla fall, men kolla?
Min dotter är vaccinerad mot vattkoppor av olika anledningar. Kostar en del o kanske för sent för er nu i alla fall, men kolla?
Bumbi: vi bodde på Seaview. Stort men vi trivdes.
dags att börja ladda upp med tips! någon som varit nära patong som kan tipsa om vad vi måste se? finns det fina stränder vi ska åka till? marknader osv? Vi ska bo på merlin beach, fritidsresors stora ställe, om nån varit där?
Hur gör ni med solskydd, använder ni solskyddsfaktor femtio hela resan elelr när tar ni mindre? vill ju gärna få lite färg men inte riskera att bli bränd...
Vd bra med tips! Vilket köpcentrum bör jag välja i Phuket? Prutar man där med? Typ hälften av utsatt pris? Eller bara på marknad? Törs jag låta bli att växla hemma? Brukar kursen vara bäst om man tar bankomat där istället?
Toppen. Har lite kvar från förra resan att ta med. Nån som varit på merlin utanför patong?
Var finns Siam ocean? Phuket?
Åh kul ska googla!
är det någon som varit i phuket Splash Jungle Waterpark ? funderar på om det är fräscht? värt pengarna för mig och min åttaåring?
alltså, när man går till stora köpcentrum i phuket, prutar man då med elelr betalar man vad det står på priset?