Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

ska testa Mangoshake ,låter jätte gott
3 mars och 14dagar framåt .-)
Tack för alla svar och bilder ,ser ju bra ut Jag ska testa dock knyter man ju en Mei tai så lite svårare att få dit barnen och om dom somnar blir det bökigt.Min Mei tai har inte vaderade axelband så Patapumen ser skönare ut
Ska leta fram sjalen och testa Har bara burit bäbisar framme på magen så jag vet inte hur man knyter den på ryggen .
Har läst någon gång i tråden att man kunde köpa Allergimed. Betapred (utan recept)på apoteket i i Thailand. Är dessa samma som hemma ? 0,5mg ? Jag är allergisk mot jordnötter och ska ha med mig tabletter hemmifrån men vore bra att veta om det går att få tag i på ett lätt sätt om de tar slut.
Vi hade tänkt hyra vagn ,Phil and ted av kids on board men dessa var tyvärr redan uthyrda under våran period. Hur gör vi nu ? Ska vi släpa vagn från sverige,hyra av fritidsresor på hotellet(om det nu finns?),köpa vagnar på plats ? Tips ...ska bo i Khao lak på hotellet Seaview.
Någon som haft Bamseklubb på Seaview (eller något annat hotell ?) ,vad tyckte ni om det ? hur långt i förväg kommer grejerna (keps,T-shirt,ryggsäck)?