-
Det gör det kanske (alla fejk-märkesvaror skulle jag tro). Men jag vet inte om jag skulle bry mig så mkt om det. Om jag nu hade kunnat använda Converse (passar ej min fot) så hade jag lätt köpt 3-4 parMillans hustru skrev 2011-12-09 12:49:43 följande:gäller det converseskor också? hur många vågar man köpa tro?
-
Nu får vi se om länken funkar. Det är en breskrivning på var Central Festival ligger, men det är verkligen inte nära flygplatsen vad jag vet:
http://maps.google.se/maps?hl=sv&cp=2&gs_id=1h&xhr=t&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=578&wrapid=tljp1323607884824030&um=1&ie=UTF-8&q=central+festival+phuket&fb=1&gl=se&hq=central+festival&hnear=0x305031e2c462524f:0xe9ca9a85063dba21,Phuket,+Thailand&cid=0,0,9955198320605316585&ei=XqfkTofvFOSk4ASBwvXABQ&sa=X&oi=local_result&ct=image&sqi=2&ved=0CBsQ_BI
-
Gå in på Google Maps och skriv in Central Festival i sökfältet. Central Festival ligger mitt på Phuket på kartan, mellan Patong och Phuket Town ungefär. Det ligger på vägen som leder till flgplatsen, men det är ganska långt ifrån den.Millans hustru skrev 2011-12-11 20:36:58 följande:kan du berätta VAR central ligger? *nyfiken*
-
Russin är sötsaker i högsta grad. Nu gillar vi inte russin, men vår tandläkare sa att det är lika illa som vanligt godis: hög sockerhalt, samt att russin kladdar fast på tänderna vilket knappast är nyttigt. OT jag vet
-
Varför finns det ingen sån där käck "ta bort inlägg"-knapp? Så fort jag skrivit mitt russin-inlägg så ångrade jag det, sååå onödigt och OTMissKaos skrev 2011-12-14 13:32:18 följande:Jag vet. Inget nytt under slen sas. Gäller väl eg all torkad frukt.
-
Äh, jag lät så präktig bara . Är verkligen inte präktig, hö hö.MissKaos skrev 2011-12-14 14:03:10 följande:Vad gör det? Knappast dödstraff, eller ens spöstraff på det Vi äter russin ibland efter maten som en del av dagliga frukttallriken. Tänker då på det som en del i en måltid, och då skadar det tänderna minst med.
MAt är väl en viktig det av livet eller? Och int eminst av resor!! HAr btw alltid med russin i småpaket eftersom lilleman ibland blir hård i magen (och jag med..) och det hjälper SKITBRA! *super OT* -
Åh, nu är man allt lite avis på er som är i Thailand (eller snart ska åka). Själv sitter jag och tittar ut på en regnblöt altan och ser att det är 4 plusgrader ute - tjohoo.
-
Titta på Surin Beach. Visst finns det någrasolstolar, men det är en en realtivt lugn strand/ort och granne med Kamala.Thegran skrev 2011-12-16 07:41:09 följande:Nästa resa blir det helt otippat en avstickare till....Phuket! Ni som hängt här ett tag vet ju vad jag tänker om just Phuket, men pga skolan blir det så.
Var ska man bo - gärna lugn strand utan massvis solstolar. Finns det?
Måste ha relativt nära till Kamala.
Blir antagligen bara någon eller några nätter, sen åker vi till vårt älskade Lanta.
Nu har ja iaf fått klartecken från både min skola i sverige och en skola i thailand om att göra mitt examensarbete där - så nu ska vi börja planera på riktigt! -
Vi har solsken och ett TUNNT lager pudersnö. Idag blir det jul-Liseberg. Hade dock gärna bytt det mot en thaistrand.
-
Halvblod: jag satt med halvöppen mun och glodde på buffébilderna . OMG, dit vill jag. Nai Yang... ligger norr om flygplatsen eller? Orkar inte googla just nu efter en sen arbetsdag...