Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Katja:
Håller också tummarna för dig. Vi var på vul förra gravidíteten v6+5 och såg då ett litet hjärta slå och då sa dom att efter det var missfallsrisken endast 5%. (Det gick bra för mig då, en flicka)
Ska också på vul 6/10, kl 13.30 när ska du gå?
Hoppas verkligen att vi båda kommer komma dit! (Och gå därifrån med ett stort leende...)
Katja:
Härligt! Då håller vi tummarna för varandra!
Gött Katja! Skönt att höra att det ser positivt ut igen. Passa på att ta det lungt om du kan det.
Hej! Har inte varit in på ett tag!
Grattis till er som fått era små, till er som nyss kommit hit och till lyckade VUL och RUL!!
Har en dotter som nu blivit sju månader...kryper och hänger i gardiner ja är överallt....jag är helt slut!!! Blev en sväng till IKEA i helgen för att barnsäkra hemmet....puh!!!
Är även lite små chockad...jag testade positivt på gravtest....fick min mens i somras och den blev så himla regelbunden direkt...och skulle ha haft förra veckan har haft ont...men bestämde mig för att testa...och det blev ett stort plus...ghaaa!!!! Blöder dock lite…det gjorde jag ju även med Wilma…så vi får väl se…
Tackade nej till allt vad preventivmedel var på efterkontrollen och tänkte jag kan ju ändå inte bli gravid…många tankar flyger genom huvudet…jag är chockad!!!
Hej! Har inte varit in på ett tag!
Grattis till er som fått era små, till er som nyss kommit hit och till lyckade VUL och RUL!!
Har en dotter som nu blivit sju månader...kryper och hänger i gardiner ja är överallt....jag är helt slut!!! Blev en sväng till IKEA i helgen för att barnsäkra hemmet....puh!!!
Är även lite små chockad...jag testade positivt på gravtest....fick min mens i somras och den blev så himla regelbunden direkt...och skulle ha haft förra veckan har haft ont...men bestämde mig för att testa...och det blev ett stort plus...ghaaa!!!! Blöder dock lite…det gjorde jag ju även med Wilma…så vi får väl se…
Tackade nej till allt vad preventivmedel var på efterkontrollen och tänkte jag kan ju ändå inte bli gravid…många tankar flyger genom huvudet…jag är chockad!!!
annesedi Håller tummarna för dig!
Grattis Druvan och annsedi!!
Jag skulle precis skriva här och klaga på att en tjej som jag brukar träffa på ÖF som första barnet är IVFbarn och nr 2 kom "naturligt" tjatar alltid om att bebis nr 2 kom bara för att hon slappnade av och hon försökte ge mig det rådet oxå... GRRRRR!!!! Och jag försökte argumentera emot lite men hon vägrade lyssna på det örat och tjatade bara om att "allt sitter härinne" och pekade på huvudet.....
Jag blir tokig!!!