Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.
Bejbi: Väntar med spänning på din bäbis!
Vill gärna höra om hur ni resonerar om namn, tyckte själv det var svårt att komma överens...
Vår dotter som vi redan har heter Filippa men jag tycker att både Hilda o Julia passar till, det är bara vårat eftersnamn som min man inte anser passar till Hilda medan jag ahr vant mig och tycker att det är kul tillsammans.... förra gången precis när vi hade bestämt oss för Filippa blev jag lite sugen på Julia men vet inte vilket jag tycker bäst om nu... suck vad svårt... VAd tycker ni andra? Vad har ni för förslag till era?
Killnamn har vi inga än, svärmor säger att vi inte behöver tänka på det hon tror på tjej, och det gör jag nog med...
Vecka 40 idag (39+0) ingen bebis här än...
...men kanske för dig Bejbi 08 ? Hoppas hoppas !
Hoppas att det gått riktigt bra även för dig Diza fiza
Nu ska jag åka o mysa lite med min lillasysters goding (20 dagar idag) Mmmmm !
Kram
Hej Tjejer!
FIck en liten dotter 05:41 i torsdags den 15/7. Allt gick jättebra och fort.
Lättare förlossning kan man nog inte få. Hon vägde 3390g och var 48 cm lång. Hon är helt underbar!
Vi njuter av varje sekund med henne!
Hoppas ni andra mår bra och att det snart sätter igång för både Bejbi och myspysigt!
Kramar
Hej Tjejer!
FIck en liten dotter 05:41 i torsdags den 15/7. Allt gick jättebra och fort.
Lättare förlossning kan man nog inte få. Hon vägde 3390g och var 48 cm lång. Hon är helt underbar!
Vi njuter av varje sekund med henne!
Hoppas ni andra mår bra och att det snart sätter igång för både Bejbi och myspysigt!
Diza fiza: Grattis till er lilla tjej!
Grattis till tjejen Diza fiza
Grattis Diza Fiza till lilla dottern. Skönt att ni kan njuta av familjelivet det är ni väl värda!
Diza fiza -Underbart, GRATTIS till er lilla tjej skönt att allt gått bra ! Kram
Stort GRATTIS Diza Fiza! Vad skönt att du fick en så bra förlossning! Njut nu ordentligt!