• Bullen73

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Här samlas vi som gjort IVF på Sahlgrenska och fått förmånen att bli gravida eller fått barn. Även kämpare i Sahlgrenskatråden är välkomna.

• Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
  • Wiley

Haz79: Tack för tipset verkar rolig, ska nog ta och beställa denSkrattande

• Fru Z

Myspysigt, surt att få gå och vänta och vänta å vänta.. Men snaaaart. Den ville bli född i augusti, det är därför den väntat Håller tummar å tår att det ska gå bra å att ni snart får se och kram om er plutt.

• Pigelinen

Håller med HaZ79, ville ju bli en augustibebbe

Sitter o funderar på om jag ska eller inte ska ta illamåendetablett idag... vill helst klara mig utan men det är så svårt när jag mår så illa...

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • myspysigt

Hi hi, ja nu har den inget val en liten augusti bebbe går jätte bra, BARA den kommer ut snaaaaart -inget än med andra ord...

♥ kärlek ♥
  • Pigelinen
    myspysigt skrev 2010-08-01 11:01:55 följande:
    Hi hi, ja nu har den inget val en liten augusti bebbe går jätte bra, BARA den kommer ut snaaaaart -inget än med andra ord...
    ja du ska se, när du minst annar det så kommer bebben KRAM
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • myspysigt

Grymt sa grisen, det är bara lite svårt att inte gå o vänta liksom... BF +10 idag !

♥ kärlek ♥
  • Diza fiza

Min lilla snutta är redan tre veckor. Helt ofattbart att hon är här. Njuter SÅÅÅÅ! Känns som det var igår hon kom ut samtidigt känns det som vi haft henne hur länge som helst!

Myspysigt: Bebben kommer nog snart ska du se. Eftersom jag fick 10 dagar innan vår BF, så kanske du får idag 10 dagar efter vår BF  

• myspysigt

Hi hi hi ja det hoppas vi på och härligt att det går så bra med er lilla goding !

♥ kärlek ♥
  • Bullen73

Myspysigt: hur går det?

Angånde oro, jag var inte så nervös som gravid... bara för en sak, att jag skulle få ett sjukt barn, dock finns den nojan kvar... man vet inte vad som kan komma framöver. så oron finns nog alltid. Ett litet "löjligt" råd... försök att njut, det går så fort i graviditeten, sen är den lill* helt plötsligt där och jag i allafall hade ångest över att jag inte var gravid längre, kanske för att jag vet att det ev är sista gången.

Lite rapport från oss: Vi mår bra och Lucas växer. Han gillar mat jättemycket och vill nästan inte ha bröstet längre vilket gör mig lite ledsen... vill ju amma!!! Bara lite till... men får nog snart inse att han är gammal nog att sluta. Fast kommer försöka hålla i ett tag till iallafall. Och så kan han sitta själv, och åla bakåt och nästan ställa sig upp på knä. Så det är nog snart krypdax! Underbart att följa allt som händer! Kommer bli jobbigt när jag snart börjar jobba 2 dagar i veckan... då får jag inte se honom varje minut. Fast då får pappan njuta.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen/regnet Kram!

• myspysigt

Heeej !
    Ingen bebis har tittat ut än... så idag blir det till att åka till Spec.mödravården för en bedömning...
    Magen hoppar mellan varven ordentligt o det ska vara ett väldigt gott tecken på att bebisen mår riktigt bra.
    men jag/vi som föräldrar börjar bli riktigt rastlösa... har ju i 1 månad levt "beredd" på att -Nu, nu ska vi åka...

Kram på er allihop

♥ kärlek ♥
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4