Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

IVFmamma skrev 2011-10-30 15:42:23 följande:
    Skulle ni ringa in i v.27(som jag är) för att bebis har rört sig mindre? H*n har rört på sig men det är väldans sparsamt. Känns dessutom som om jag har feber och jag har ont i magen. Mår dessutom illa. + huvudvärk
    Ja det är ju det där, jag tkr min bebis rört sig mindre/sparkat mindre igår och idag sen bebis snurrat nere i bäckenet o jag vet att bebis kan sparka o röra sig mkt ff... haft ont i magen o sd som vanligt.. frågar jag folk säger de ring..

Så jag säger RING till dig..
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-10-31 20:53:00 följande:
    Wiley: Tack vad snäll du är! Känner mig nog mer som flodhäst för att jag har ont i fogarna och knappt tar mig fram vissa dagar. De dagar jag inte har ont och är mer smidig så känns allt helt okej. Sen är det så klart lite småjobbigt när alla tycker att man är SÅÅÅÅ stor och undrar om det bara är en där inne...
    Har faktiskt också hört dessa kommentarer flera ggr.. :O)
  • Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Hela slemproppen ska tydligen se ut som en mördarsnigel.. annars vet jag inte ;O) Lite gulaktiga slemklumpar som snor har jag upptäckt haha...  Det är nog bebis som fixerat sig? Det gör iaf ont tkr jag upp o ner i soffan m.m.  När ska du till bm nästa gång?

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Busig bebis? Men den är med huvudet neråt o ruckbar? Jag har så ont i huvudet, trött, mår illa, ingen aptit, helt slut.. o ont överallt.. har egentligen inte bm första 15e, men jag orkar verkligen inte.. så ringde in o ska vara där 17.. Bara läskigt att jag måste köra bil :( Ska dom titta blodtrycket iaf.. mer vet jag inte!!

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4