Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Du menar att vi har bf samma dag o bm? :O) Hur gick det hos bm?

Var hos bm idag, sockret låg på 4,7 och järnet 117, bt på 110/65, hjärtljuden 148 slag/min.. vikten har gått upp.. Denna gången följde dock inte magen kurvan, låg mitt på sist, nu gick den på samma ställe typ.. kan va för jag har ny bm. Bokade in en ny tid lite tidigare..

Så frågade jag om tul, i fall det är aktuellt då jag är gbp-opad..

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Jag är hm.. 75% finne vill jag nog säga hehe.. :O) Jag har +8,5 kilo snart.. ;O) Vi behöver nog inte vara oroliga över sf måttet? Jag har också alla tider, sista tiden 11.11.15 :O) Hon visste inte om tul, mer än att det görs isf i v.34 så hon skulle ta reda på det innan dess, förmodligen till nästa besök.. Så jag har läkaren på mvc 5/9... Har ni köpt saker till bebis? Funderat på namn?

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Nu fick vi tider till föräldragruppen med, känns lite nervöst.. :O) Första gången är 8/9, sen fyra torsdagar till o en efterträff..  Handlade skötbädd från jysk i helgen, så en mobil till spjälsängen som spelar melodier, harmoniska sådana och fint ljus, ljusbild. Sen en overall, bröstpump, spjälskydd också :O) Namn, flicknamnet är spikat såsom till 99,9%, killnamnet är väl till 90% säkert, men där har det vart mkt tveksamheter :O)

Oj så bebis är aktiv.. sover säkert mkt iofs, men snurrar o har sig o allt känns ;O) TYDLIGT.. så sparkar bebis just nu på en punkt, så jag hoppar till, blir rädd. Böjde mig för o ta upp en sak i dag från marken, så sparkade bebis just igen på DEN punkten. Aj, tror jag fått ett blåmärke på insidan. Känns ömt när jag känner utifrån haha.. busbebis.. O i helgen fick vi känna påtagligare hicka och Daniel fick känna det första gången. Pysslar också i bebisboken m.m. mys detta.. Sytt sängkläder i Nalle Puh-motiv..

• Fru O Mamma Kokkonen

Bejbi: Härligt att allt gick bra.. :O) Hur går det för R, är dom nere på Sahlgrenska nu? KRAM!!!

Faaaaan så ont i murvan det kan göra.. Gråter som en.. som en.. hm, liten Katja, fruktansvärt ont gör det ju... Undra om någon försöker fixera sig REDAN????

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Åh tråkigt han inte kan vara med.. men ni vet han får betalt från FK om det är jobb? Men vad fan för tjock, det var det dummaste jag hört :O/

Jag ska träffa läkaren på måndag på mvc får ta upp detta då, även om det bara kommer i perioder, några ggr om dagen o inte vara jättelänge så är det så intensivt ;O) Skönt att du inte har ont.. :O)

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4