Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Bejbi: Söt bild på bebisen :O) Jag känner mig lite mitt emellan en näbbmus o elefant hihi :O)

Aurora: Jag är nog tossig, har nästa möte med bm 34+2 :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Bejbi: Ok, tack för svaret.. Tänker på er!!!

Min mage ser ut att ha sjunkit, går in i vecka 34 imorgon, känner mig ff smidig som en orm hehe.. fixar o donar här hemma som vanligt.. ;O) MEN har mer sd, inget som gör ont, sen riiiinner det mellan benen, äckligt med dessa flytningar.. Blä!!! Annars är allt bra :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Wiley: Nej, inte nervös alls.. Vi hade föräldrakurs förra veckan och då så skulle vi skriva ett ord vi förknippar med förlossning, de flesta skrev smärta, jag skrev bebis haha.. Nej, men är inte nervös ännu iaf :O) Känns mest spännande.. o jag tror allt går bra även om jag fattar att det kommer förmodligen göra mer ont än mkt annat ;O)

Aurora: Är du nervös inför förlossningen?

Jag måste streama programmet imorgon :O) Då jag har så mkt störningar på SVT-kanalerna.. :O/

• Fru O Mamma Kokkonen

Vart hos bm, bt var bra 110/65, bm trodde jag haft blodsockerfall.. Sf-måttet var 34 först, men då hade jag sammandragning, men sen låg det på 33 ;O)

Och som jag hade anat så var bebis FIXERAD :OD Duktig bebis, mamma är sååå stolt över bebis.. ♥

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Känner ganska tydligt hur bebis ligger, rygg, rumpa m.m. o så tog bm fram en docka o la på magen o visade o exakt så hade jag berättat för henne.. Så häftigt :O)

HaZ: Jag blev så tårögd när jag såg dem hämta bebisen <3 Nå mysigt.. Bebisen hade tydligen sjunkit endel, men det känns inte så ;O)

• Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-10-06 23:07:10 följande:
    Själv har jag inte lyckats klura ut en endaste kroppsdel på vår lill*. :/ Mer än att den ligger mer på höger sida än åt vänster. :P
    Hehe min ligger i princip på bara höger sida ;O) så det känns ;O) O känns i revbenen när bebis sparkar på vänster sida, så ryggen stöter emot.. Busunge som är väääldigt aktiv.. o i bilen o överallt.. mysigt är detta tkr jag.. Härlig period detta tkr jag.. när jag får se bebisens fot dras över magen, i magen då ;O) Coolt..
  • Fru O Mamma Kokkonen

Hade massa sd igår.. inte ont, obehagligt.. hade upp till 3 på 5 minuter.. även vid vila.. Oregelbundna men hela tiden. Bebis verkar slö idag :O( Jag är inte orolig om det blir fl, men är orolig för bebis. Ska avvakta några timmar o se om jag får en del sd idag med.. Ska VILA o bara ligga på soffan i princip :O( Kramar på er ♥

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4