Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Aurora: Men bebis ligger med huvudet neråt eller blir det vändningsförsök? Jag tkr bebis kan få komma, hm... vad ska vi säga efter helgen? Är det okej, i början på nästa vecka kanske? Hihi.. Är ni färdiga med namn? Vad säger magkänslan, flicka eller pojke?

• Fru O Mamma Kokkonen
    IVFmamma skrev 2011-10-25 10:06:54 följande:
    Åhh ska vi byta? Flört

Själv har jag 101 dagar kvar, alltså snart nere på under 100
    Jag mår ju bra så på så sätt skulle jag kunna byta.. men längtar efter bebis hihi ;O) Jag tkr dock tiden gått väääldigt fort..
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora: Fast det betyder ju inget egentligen ;O)

Jag kan verkligen inte sova längre, det gör för ont.. blir lite ledsen, jag vet inte vad jag ska göra.. 37+2 så det är hela 18 dagar till jag inte ska få sova något :O(
  • Fru O Mamma Kokkonen

Wiley: Trist med inget utslag :O(

Bullen: Ang försöka för syskon igen, maken pratar ju om fler barn o jag vill egentligen ha en te, men vi får väl se... På något sätt hoppas jag att vi är "nöjda" med en, men å andra sidan så tkr jag 3-5 år mellan barnen är helt okej :O)

Bebis har vänt sig här... hoppas ff fixerad. Men sparkarna är åt höger i stället där ryggen legat i 2-3 månader då bebis varit ruckbar o fixerad. Nervös faktiskt...

Känner mig också GIGANTISK i v 37+4

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Åh blev faktiskt väldigt känsligt här när jag fick se din mage, vilken rysning o tår i ögat.. :O) Vad fin du är.. jag tkr vi har rätt låga magar o jag tkr min iaf varit ganska låga hela tiden.. detta är ju så galet intressant, samma bf, gjort gbp-op ja.. undra vad det blir för några små/stora krabater, jag trodde hela tiden en liten bebis, men har ändrat mig..

Du är jättefin Aurora..

Och tack Wiley :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Vore lite skoj o ses någon gång om du vill? Daniels närmaste vän bor i A-sås om han åker ner till våren kan jag hänga på o om du vill ta en fika? :O) Jag har en hel del sd, men tror inte att bebis kommer före iaf hihi..

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4