vanna skrev 2010-04-23 10:28:56 följande:
Pralinbiten - vad underbart!! Blev din syster glad när hon fick höra? Är hon också gravid .. för visst var det så att de funderade på att ha fler barn .. Håller tummarna för dig nu!!Men när var det du skrapades förresten?! Jag hoppas snart att jag ska få veta nåt om hur länge jag har förbud .. skrapades sista januari men är inte nere på noll ännu, men 2! Det borde ju inte vara ett års förbud då?! Eller vad tror du .. visst fick du ett halvårs förbud?kram kram
Min syster är lite osäker de skulle fundera ett tag till tror jag. Hon sa att de inte hunnit prata tillräckligt och man kan ju inte ångra sig. Jag skrapades i november, det tog 7 veckor att komma ner till 0. Jag hade ju bara partiell så förbudet blev ju bara ett halvår.
Läkaren kommenterade att jag egentligen skulle vänta men det verkar ju inte vara så allvarligt när jag inte behövde komma tillbaka.
Har du inte fått reda på hur lågt ditt förbud är!! Det fick jag reda på när läkaren berättade om molan. Men det är mycket möjligt att det är annorlunda när man har komplett mola? ?
Jag bad att få prata med läkaren, så han ringde mig. Det var när mitt värde gått ner till under ett. Jag hoppades på att vi skulle kunna strunta i förbudet då, det gick inte. Sen glömde jag resten av frågorna så det blev lite dumt.
Jag tycker du kan ringa o få en telefontid med läkaren, jämfört med mina frågor är ju dina frågor om förbudets längd, viktiga.
Man får ju inte reda på något om man inte är på dem o frågar.