BF i början av december -10
Hoho? några fler plussare där ute?

Nu har vi en BF-lista!
det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
Hoho? några fler plussare där ute?
Fick plus igår (gjorde två test och trodde jag såg i syne!) - uträkning efter konstens alla regler säger att det blir den 3 december...första barnet, om det blir.
Två tjejkompisar vet...var bara tvungen att tala med någon (utöver pojkvännen).
Susanne1973: välkommen in i decemberklubben! Har ni försökt länge? Vi har som jag skrivit tidigare försökt i cirkus ett år men jag har använt p- spruta som medförde att det tog 7-8 månader innan mensen kom tillbaka efter sista sprutan, så beroende på hur man ser det kan man även säga att vi försökt sedan november 2009 då mensen kom tillbaka för min del. Är du född 1973 som man kan ana sig till i ditt användarnamn? Jag är född 1978 så det kan vara kul och diskutera med någon som är 30+ också!
Jag skulle gärna vilja hoppa på denna tråden och decemberklubben. Har inte fått min mens ännu, och nu har det gått några dagar. Inte en droppe mens i sikte, men inte heller en plus i sikte heller.... Så nu känner jag mig lite förvirrad. Vore underbart om jag är gravid. Men får ju inte heller bli ledsen om inte. Har ju alla symtomer, men de kan ju lika gärna vara PMS!? *puff*
Idag ringde jag MVC! Hon gratta mig till graviditeten och vi pratade om min förra grav. med alla proppar jag hade då. Så hon tyckte jag kunde komma på ett tidigt hälsosamtal redan nästa onsdag!
Och dagen efter där skulle hon prata med spec.läkaren som tyvärr hade fullt upp den dagen och inte kunde ta emot mig då. Så skulle den se till att jag få komma snart till en annan spec.läkare på annan ort för att sätta in åtgärder. Men först efter att hon "konstaterat" graviditeten, som hon uttryckte sig. Är ett VUL då antar jag. Men det dröjer minst 2veckor iaf..
Spännande att det drar igång snart!
Har inte berättat för ngn än, så än sålänge är det bara sambons och min hemlighet. (o ja, ni på FL också )
Anmäler mig här! Plusade idag och har BF 2/12, enligt FLs uträknare. Så otroligt fantastiskt! Väntar andra barnet, och har försökt aktivt i tio månader, men jag har längtat mycket längre (maken har varit lite motsträvig tidigare).
grattis till alla som har plussat!
Jag har berättat för mamma å pappa. ska dit i påsk å skulle kännas så konstigt att inte ha berättat det. Dessutom så om det nu skulle hända nåt så vill jag ju att de ska veta!!
Jag har varit superkänslig idag. ville bara gråta på jobbet och så började jag gråta när jag berättade för mamma å pappa. Hon undrade om jag inte var glad över graviditeten haha jag som e jätteglad!
visst jag kan börja - säg till om det är nåt mer jag ska lägga till!
Karin Hanna - BF 05/12/2010