BF i början av december -10
Hoho? några fler plussare där ute?

Nu har vi en BF-lista!
det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
Hoho? några fler plussare där ute?
Oj va roligt att se att det börjar bli så många som man kan följa här inne!!
Oj här har ni varit i full fart ser jag!
Jag mår illa, det drar å spänner i magen och magen känns som en ballong. Nu har tröttheten kommit smygandes dessutom. Somnade som en stock framför tvn igår.
Jag bor utomlands och ringde precis doktorn för att ta reda på hur sjutton det går till här. Receptionisten visste inte så mycket och tyckte jag kunde beställa tid när jag nu kände för det. Kanske ringder till sjukhuset efter påskhelgen å ser om jag kan få lite mer information! Man blir ju galen, det är ju vid sånna här tillfällen man verkligen saknar Sverige!
Är i vecka 4+0 och jag har nog inte fattat riktigt än att jag faktiskt är gravid trots alla symtom som: svullen mage,illamående till och från,supertrött och lite dåligt humör samt lite molande värk..:)
Trodde inte jag skulle bli gravid så fort denna gången fast mina andra 2 barn blev till på första försöket..:P Men även denna gången blev jag det...frögurka!!
Ska göra ett ul den 24/5,blev erbjuden att göra ett nupp test men får göra ul:et även om jag inte vill göra testet. Så det blir himla spännande att få se pyret så tidigt..:D
Vi har också pratat om att göra ett kös ul i Linköing senare i sommar.
Grattis till alla plussare i denna tråden!!!!
Hej alla!
Ringde min gynekolog idag och dom erbjöd att göra ett vul när jag är i vecka 8:)
Dom har tydligen slutat med sin mödravård (privat) så tyvärr måste jag byta ställe längre fram.
Så den 19 april får jag veta säkert att det finns något därinne:)
Längtar ihjäl mig nu!!