• thatisgreat

BF i början av december -10

Hoho? några fler plussare där ute?

Jag tänkte att vi som har BF i början av december kunde följas åt alla veckor och genom alla graviditetskrämpor och hormoner från helvetet. 
    Välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-31 11:05
    Nu har vi en BF-lista!
    det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
  • Svar på tråden BF i början av december -10
  • thatisgreat
    Mijas Mamma skrev 2010-03-27 11:06:07 följande:
    Hej hej !! Jag plussade häromdagen och ska ha den 1a december !! Super roligt... Men har åkt på väldigt mycket illamående så det känns inte som jag gör annat än spyr och sover... ;)
    oj, illamående redan? ;O jag känner dock att mitt börjar komma med. Blir så lätt illamående om jag läser, åker bil osv.
    Grattis i alla fall
  • ÄlskarMina
    När ringer ni MVC? Så att du skulle vänta ngn vecka thatisgreat och du skulle ringa agda8. Gjorde du det sen?
    Jag ringer redan nu i mitten av veckan pga jag ska ha extra koll denna grav. (blodproppar i förra grav.)
    Minns att det var så roligt att gå på MVC-kontrollerna! Men nu kommer jag inte kunna gå ner dit bara då jag nu bor 3mil från närmaste..suck!

Hur länge hade ni försökt? Här blev det tredje gången gillt!
  • Yvla

Hej alla som ska ha barn i december!!

Vi har nu plussat för första gången med hjälp av provrörsbefruktning efter 6 år av försök att få barn!

BF 2/12-2010

Känns väldigt roligt , men overkligt!!

KRAMAR PÅ ER!

• Yvla

Tack så jättemycket!!

Grattis själv! ; op

• Mijas Mamma

Ja illamående redan, var samma sak när jag var gravid med Emilia det kom jätte tidigt.. Men nu är Emilia 7 år och ska bli storasyster känns så roligt.. 

Var kommer ni ifrån allihopa ? 
  • jasmin76

Är i vecka 5 mitt 4 barn har två flickor på 10 och 13 och en pojke på 5 månader två sladisar hihi grattis alla{#lang_emotions_smile}

• HeavyD

Hej på er!

Jag har också plussat efter vårt 2:a IVF/ICSI och har BF 5/12 =)

Är sjukt trött och måste gå på toaletten hela tiden annars mår jag bara bra. Låter superjobbigt för er som har fått sånt illamående redan.

• thatisgreat
    härligt att se fler
    har ni berättat något för omgivningen än? 
Svar på tråden BF i början av december -10