Bubba80 skrev 2011-02-28 23:03:01 följande:
Hej tjejer!
Hur mår ni där ute i vårat avlånga land? Hur är det med dom fina gravidmagarna? Hoppas verkligen ni har det bra
Själv är jag "kursänka" i några dagar, så det är fullt "skägg"

Med mina busungar...
Älsklingen har iaf burit in ved som en tok så jag klarar mig

och varmvatten har jag äntligen oxå:p
Snart ska jag lägga mig i sängen o njuta av att läsa min bok... blir inte ofta man kan bläddra i den
Kram på er!
Här mås det okej! Har massor av sammandragningar som jag är lite orolig för, men jag hoppas att det är normalt. Hur hade ni omföderskor? I övrigt är det som vanligt med foglossning och blaha, men nu är det inte såå länge kvar.
Vi har vart på könsultraljud nu iaf, och mkt riktigt så är det en liten tös i magen. =)
Knubbe12 skrev 2011-03-02 17:58:01 följande:
Vi har det bara fint! Är lite småförkylda hela högen. I dag tog jag ledigt från arbetet för att mysa lite med barnen under sportlovet. Har åkt pulka i det fina vädret (nästan bikiniväder, +1´C ;o).
Åh, vad härligt det lät att läsa en bok! Själv har jag stupat i säng mellan 21 och 22 sista veckorna. Har t.o.m nickat till i soffan flertalet gånger och det har aldrig hänt förut. Har börjat med "I´m with the Band", men efter ca 70 sidor var den inte så intressant längre... I kväll blir det nog en film. Några tips?
Lillskrutten trivs som fisken i vattnet på förskolan och allt fungerar utmärkt än så länge! Hur är det med er andra?
Filmtips.... Har faktiskt inte sett på film på ett tag nu, så har inga direkta tips. =(
Loke trivs superbra på sin förskola, men vi trivs inte lika bra med den. Får hoppas att vi kan lösa det med personalen på mötet vi ska ha på onsdag.
lupin84 skrev 2011-03-03 10:51:32 följande:
v 34 här =) Så det närmar sig!
Ramlade i trappan idag - slog i ändan så jag trodde jag skulle dö... nu kan jag knappt sitta... =S
Ska in på koll, är lite orolig att det ska ha hänt något...har tid 13.30.
Bar ju på Theo också i fallet ...
Usch, hoppas att allt gick bra!! Vore inte toppen med en sprucken svanskota. Theo klarade sig?