Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Matvägran på "riktigt", del 13

Skumboll: Ni har haft riktigt tur, och det är ju helt underbart. Det är så sorligt att det är så många som får vänta så många år på att få en riktig diagnos och i så många år hellre blir klassat som ett problembarn.

• michiara
    Skumboll skrev 2010-06-17 08:19:28 följande:
    Vet inte... kanske rann ut i sanden.
    ♥ Simon ♥
    det var vi som inte kom igång med planeringen *skäms* ska vi sätta igång ordentligt och planera in någon dag?
  • michiara
    Skumboll skrev 2010-06-17 14:09:49 följande:
    Ja, vi kanske borde ta tag i det. Kan vi inte göra en intressekoll först så vi inte planerar något i onödan?
    ♥ Simon ♥
    absolut, det gör vi!
  • michiara
    bubbla00 skrev 2010-06-17 22:26:35 följande:
    Men om de är korta på grund av att de ätit dåligt så gäller väl inte regeln att de slutligen endast blir dubbelt så långa som de är vid två års ålder, eller?
    vart har du hört det?
  • michiara
    Skumboll skrev 2010-06-18 09:25:48 följande:
    Sådär, nu gör vi en liten intressekoll för att se hur många som skulle vara intresserade av en träff i sommar/sensommar.
    Vi har tidigare pratat om att ha det är i sthlm och då är mitt förslag hagaparken. Om någon har förslag på datum får ni gärna skriva det efter ert namn nedan.  
    Ni som skriver upp er, kopiera senaste listan så att den är uppdaterad. 

Ja, jag är intresserad av en träff:

♥ Simon ♥
    Kanoners!! vart ligger Hagaparken? jag har inte riktigt koll på det men jag tror att jag har varit där *s*
  • michiara
    Ja, jag är intresserad av en träff i Hagaparken, (Om någon har förslag på datum får ni gärna skriva det efter ert namn nedan):

Skumboll
    Michiara
    Solstrålen76
  • michiara

Skumboll: Jag fick hem medlemstidningen från RBU idag, där var det en annons på en förskola och jag tänkte direkt på er när jag läste den. Blev så till mig att jag gick in på hemsidan och den förskolan verkar verkligen kanon. bara ett problem... den låg i Göteborg

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13