Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Matvägran på "riktigt", del 13

nu hittade jag oxå hit. dricker kaffe och äter nybakad kladdkaka haha. sämre mornar har man ju haft

Skumboll: jag är så glad för er skull med knappen, så himla härligt!

Piiiip: jag kan bli så irriterad när man själv är så trött och slut och så tjatet om att få någonting som aldrig går över och när man gjort det där dom vill ha så ska dom inte ha det iaf, då ramlar jag ner på en 5-årings nivå

• michiara

hur är det med sjuklingarna i tråden då? börjar tillfriskna eller?
    jag fick åka till vetrinären med vår kanin i fredags, han har fått lunginflammation. usch vad han låter bedrövligt när han andas men än så länge lever han iaf

• michiara

så länge dom inte behöver massa hjälp att andas tycker jag man kan sköta det hemma så länge som möjligt. det är bara onödigt med alla extra baciller. min mamma op:ades för en månad sedan på ortopeden. läkaren som op:ade var jätteförkyld, mamma åkte på infektion. man kanske inte bara kan skylla på läkaren men att stå och hosta och snörvla medan man op:ar är nog inte så lyckat. ortopeden delar fikarum med oss på kirurgen så jag mötte honom där i samma veva, han lät riktigt dålig.
    AKM ska man akta sig för året om, knappt så jag vill gå igenom på vägen ut. Jag har blivit riktigt nojjig när det gäller baciller men kan man annat bli när man har ett barn som inte ska bli utsatt..

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13