Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Matvägran på "riktigt", del 13

Idag var vi hos dietist och logoped och pratade jag och A. Hon träffade dietisten och pratade mat och jag pratade med logopeden. Hon tyckte vi hade kommit lång väg iom att vi alla är mer avslappnade och att träningen kring munnen gett resultat. Hon tyckte dock att det var viktigt att jag genast pratade igenom med skolan ang maten under sommarlovet, att det blir lika och hon gav lite tips och råd. Hon är så bra. Så trist att vi skulle behöva vänta 10 år på henne men bättre sent än aldrig.

Nuuu ska jag sätta igång och skriva undan lite journaler

• michiara

Är det ngn som bor nära Jakobsberg här?

Jag har fått myrinvasion hemma hos mig. Det är så äckligt!! myror överallt och jag och Nelly stampar för brinnande livet. Andréa är rädd för dom så hon  vågar inte.. de har hållt sig i hallen och på golvet i köket men nu igår hittade jag en på skåpluckan. Nu måste jag städa så jag kan ringa anticimex!

• michiara

Nej egentligen är det ju en "lätt" operation. När jag tog bort gallan för några år sedan opererades jag på em och åkte hem morgonen efter. De som gör GBY-operationerna åker ju oxå hem bara någon dag efter och det är ju ändå ett stort ingrepp

• michiara
    solstrålen 76 skrev 2010-06-03 11:22:59 följande:
    Vilket Jakobsberg?
    Tänkte först skriva att jag bor nära, men sen kom jag på att det finns ju flera stället som heter jakobsberg och att då pratar vi nog inte om sammaSkrattande
    Alexander 95 Felicia 97 Casper 08
    jag pratar om jakobsberg stockholm, närakuten, VC etc. haha jag tänkte inte på att det kanske finns flera jakobsberg i detta land
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13