Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Äntligen dax: Jag körde till v.36-37 någon gång. Tror det är vanligast. Grattis till fint KUB.

qatteriin: Hipp hipp!

I BettanMansion är sorgen randig.
  • BettanB

NN: Började vid äl och tog till v.15 ungefär. BRA om du får pred om behovet visat sig finnas.

• BettanB
    petit skrev 2011-08-15 19:28:35 följande:
    jaja, inte det jag skrev, men länken var den jag läste, tänk vad lite man kommer ihåg av de man läser mitt i natten :S
    Jag tyckte din förklaring var bra; väl så bra som det svamliga i länken.
  • BettanB

Grattis, Mula. Vad roligt att höra! När får ni träffa henne?

• BettanB
    sissela skrev 2011-08-26 05:14:47 följande:
    En annan glad nyhet - DND som hängde i den här tråden förr och som har gått vidare med avancerade behandlingsmetoder  ( www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49826574.html) har äntligen fått sitt efterlängtade barn!
    Nämen! Åh, vad GLAD jag blir.
  • BettanB

Bling: Vågar mig på att hålla tummarna och väldigt väldigt hårt. Hoppas så för er skull!

Daniela: Hittade ni en läkare i Göteborg alltså?

Heeeej, bubblan! Grattis till graviditeten.

• BettanB

Finns en "30+ med upprepade ma/mf som väntar första barnet" annars... Men vore kanske roligare att ha en öppnare gravidtråd, så man kan vara med om man är gravid med syskon efter ivf och/eller habituell abort, ÄD etc etc..

• BettanB

TT: Bättre sent än aldrig. Mår du bra och så?

• BettanB

I den här tråden har det alltid varit ok att hänga även om man är gravid, så jag tycker gott vi kan fortsätta i den andan. Kanske inte gå in på detaljer i hur bebisen såg ut på ul/vul = lägga upp bilder, men annars så.

• BettanB

qatteriin: Jag är ju också psykolog och jag tycker att mitt angelsound var det bästa jag köpt. SÅ skönt att kunna stämma av att allt lät bra när oron var som värst; vi är ju oroliga av en anledning och inte bara i största allmänhet. Då tycker jag att de är skillnad.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14