Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Äntligen dax: Jag körde till v.36-37 någon gång. Tror det är vanligast. Grattis till fint KUB.
qatteriin: Hipp hipp!
Äntligen dax: Jag körde till v.36-37 någon gång. Tror det är vanligast. Grattis till fint KUB.
qatteriin: Hipp hipp!
NN: Började vid äl och tog till v.15 ungefär. BRA om du får pred om behovet visat sig finnas.
Grattis, Mula. Vad roligt att höra! När får ni träffa henne?
Bling: Vågar mig på att hålla tummarna och väldigt väldigt hårt. Hoppas så för er skull!
Daniela: Hittade ni en läkare i Göteborg alltså?
Heeeej, bubblan! Grattis till graviditeten.
Finns en "30+ med upprepade ma/mf som väntar första barnet" annars... Men vore kanske roligare att ha en öppnare gravidtråd, så man kan vara med om man är gravid med syskon efter ivf och/eller habituell abort, ÄD etc etc..
TT: Bättre sent än aldrig. Mår du bra och så?
I den här tråden har det alltid varit ok att hänga även om man är gravid, så jag tycker gott vi kan fortsätta i den andan. Kanske inte gå in på detaljer i hur bebisen såg ut på ul/vul = lägga upp bilder, men annars så.
qatteriin: Jag är ju också psykolog och jag tycker att mitt angelsound var det bästa jag köpt. SÅ skönt att kunna stämma av att allt lät bra när oron var som värst; vi är ju oroliga av en anledning och inte bara i största allmänhet. Då tycker jag att de är skillnad.