Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Det är inte alls ovanligt med stora barn efter innohep/fragmin behandling; tvärtom, om jag fattat det rätt..
Grattis, Äntligen dax!!!!!
Det är inte alls ovanligt med stora barn efter innohep/fragmin behandling; tvärtom, om jag fattat det rätt..
Grattis, Äntligen dax!!!!!
sissela: Välkommen tillbaks och stort tack.
Jag tror ju inte överdrivet mycket på progesteron som behandling öht, men skulle nog försöka få tag på the realdeal isf.
Vad menar du med halva älsprutor?
nettan: Grattis!
Äntligen dax: Skulle satsa på fragmin/innohep nästa gång om jag var du. Om det nu verkligen är så att det ärkört; vilket jag hoppas det inte är.
Sissela: Har för mig att jag tog 5000 IE i veckan i några veckor; kanske till vecka 9 eller så. Minnet är verkligen helt kasst just nu. Vet att andra tagit betydligt mer (på rek av läkare); 10000 var tredje dag till v.12 tror jag mig ha hört bland annat. Borde finnas fler här i tråden som fått det.
sissela: Jag fick det inte ordinera alls.
Tog från plus bara.
Äntligen dax: Hade också liknande; molvärk både i ryggen och livmodern och dessutom bruna flytningar. Blödde tom rätt rejält i början nu sist; var helt 100 på att det var kört och höll på att avboka min tid med dr LM, men sen åkte vi ändå. Och fick se lille A, bara några mm stor. Så det MÅSTE inte vara illabådande.
TSH kan man nog tjata till sig att få kollat på vc.
TT: Grattis här med.