Inlägg från: Daniela01 |Visa alla inlägg
  • Daniela01

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Annica P skrev 2011-01-02 19:04:05 följande:
    Daniela: Menar du Pergotime som ägglossningsstimulering har jag haft det mina två senaste graviditeter eftersom det gick över ett halvår utan graviditet och cyklerna var så långa att läkaren misstänkte att ägglossningen helt uteblev.  Jag har blivit gravid två gånger med Pergotime och ska köra varannan cykel nu.
    hur snabbt blev du gravid? tar man tabletterna varannan månad? hur känns det när man tar dem?
    många frågor :) men jag är supernervös och nyfiken :)
  • Daniela01

Odd: ETT Supertstort GRATTIS till den lille !!!! Nu börjar det roliga!!! :)

• Daniela01

jag har oxå några dagar kvar till bim (den 28) att vänta är fruktansvärt segt... suck..
    har du börjat att ta grav.test??

• Daniela01

jag har tyvärr inte kunnat hejda mig själv och testade både igår och idag (och självklart är de neg).. men så har man läste lite solskenshistorier om äl+10 och positiva grav.test.. :)
    sen så kanske jag hittar på lite undanflyckter för mig själv, bara för att jag vill så JÄTTE gärna att det blir PlusGlad

• Daniela01

helt otroligt, jag måste få skriva av mig av min glädje !! vi har fått ett pluss på stickan!! tjohooo..... äntligen gravid!!!

• Daniela01

bettan: snart så har du mini i din famn :)

• Daniela01

Spirit: förlåt jag är lite dåligt påläst i tråden. Vilken vecka är du i med tvillingarna? Kramar

• Daniela01

hej och välkommen till tråden! Beglagar mf det är fruktansvärt, men det är tur att du har en liten.

• Daniela01

GRATTIS Bettan! underbara nyheter!!!!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14