Inlägg från: Daniela01 |Visa alla inlägg
  • Daniela01

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

jag tror jag har hamnat i en "skaffa-barn" depression.. som om all ork bara försvann :(

• Daniela01

det kanske är en kombination med att det börjar bli mörkt ute och så känner man bara att, det här går ju inte, och ja.. känner mig lite gnällig nu hehe.. men det går förhoppningsvis över :)

• Daniela01

irma: hur mår du nu? jag hoppas att allt är bra med dig och det lilla fröet!

• Daniela01
    Bling1975 skrev 2010-10-29 11:27:40 följande:
    Hej tjejer, ville bara viska till er som jag har hängt med under så många år att vi har plussat igen. Nu hoppas vi att liten vill stanna kvar
    Ett superstort GRATTIS !!!! till dig!!! Vilka underbara nyheter Glad
  • Daniela01
    Irma skrev 2010-11-01 18:41:24 följande:
    hej tjejer!

Det gick bra idag Vi såg ett hjärta slå och HCG hade stigit som det skulle. Nytt VUL om en vecka. Hoppas trenden fortsätter. Trenden med bruna och rosa flytningar är tydligen här för att stanna. Får väl försöka se dom som en obehaglig medresenär på den här resan. 
    åh vad skönt att det såg bra ut :) Måste kännas som en stor sten föll från hjärtat. Det kommer att gå jättebra!!
  • Daniela01
    qatteriin skrev 2010-11-01 19:23:26 följande:
    Irma: Vad härligt att det såg bra ut!! :D

Själv fick jag idag ett brev från SU om att allt är normalt med oss, och att de "inte har något mer att erbjuda" just nu. Jag är så tacksam för att kromosomanalysema såg normala ut! Men lite frustrerande är det förstås att de inte hittat nån riktig orsak till varför det blivit som det blivit. Inte för att jag är förvånad... :P
    Doktorn tipsade om att man kunde kontakta Leif Blomqvist i Borås om man ville vara med i hans forskningsprojekt. Är det nån mening med att kontakta honom tycker ni? Är det nån av er som är med i hans studie?
    min kompis var nära att vara med i hans studie, men sen så blev hon gravid, så därefter kunde hon inte. Men hon rekommenderade verkligen Leif Blomqvist! hon sa att han var jättetrevlig och kunnig.
    Så jag ringde, eftersom jag oxå ville vara med, men så blev jag gravid innan jag fick träffa honom, så jag avbokade det mötet. Sen så var jag tyvärr tvungen att bryta gravidationen. Men nu funderar jag på att ta kontakt med honom igen :)
  • Daniela01

Bling: Fan va tråkigt :( Styrkekramar i mängder till dig

• Daniela01

jag tror jag kommit in i en heldeppig period, är det helt normalt att känna att det är helt omöjligt att få barn.. det känns ja, jag vet inte, bara fruktansvärt jobbigt.
    *nu har jag fått gnälla av mig lite*

• Daniela01
    Laban82 skrev 2010-11-05 20:14:40 följande:

Vill bara meddela att en liten prinsessa föddes 30.10 ♥ Hon e heeeel underbar, lyckan är komplett.
    3,185gr och 48cm lång

Värt alla missfall och mediciner.

Nu ska jag bara njuta av det lilla miraklet.

Kram alla och grattis samt lycka till, till er alla kämpande starka kvinnor.

Kram♥

Ett superstort GRATTIS!!!!!!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14