Inlägg från: Den lilla M |Visa alla inlägg
  • Den lilla M

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bling fortsätter att hålla mina tummar för dig!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    sirivonessen skrev 2011-09-12 13:42:58 följande:
    Jag ska på UL (KUB) imorgon. Är di i v 12+4. Hoppas jag också får se ett levande knytte.....
    Precis som jag höll mina tummar för Bling stenhårt idag ska jag hålla mina för dig i morgon!! Lycka till.. Kram
  • Den lilla M

Nybliven Fru: Ett stort grattis till din lilla tjej {#emotions_dlg.flower}, skönt att allt gick bra!!

sirivonessen: håller tummarna för dig idag!! Kram 

• Den lilla M

ninnin visar gravtesten + eller vad är det för status?

• Den lilla M

jag ska till life clininc i aten om ca 3veckor och ta mina prover som sen skickas till us. Men efter att ha gått igenom min mf och sjukdoms historia så tror han att den bästa behandlingen för mig är intralipider. Måste bara lösa hur man får till det i sverige. men först så får vi se vad proverna säger!!

• Den lilla M
    Ninninn skrev 2011-09-29 17:30:58 följande:

DrMH ringde faktiskt här för en timme sedan å jag fick en tid redan i morron så då ska hon kolla om de e tomt där inne eller om de skett ett mirakel :)

Jag håller tummarna för ett mirakel...
  • Den lilla M

Själv har galen molvärk (är 5 dagar efter ÄL) vilket indikerar på att det inte blev något det här månaden heller  , vilket iofs är helt ok då jag ska börja min utredning i grekland nästa cykel. Men det känns ändå surt för jag vill bara bli gravid ha en lyckad graviditet och få ett barn!! Åhh varför ska det vara så svårt!?!?  Nej förlåt att jag klagar inte meningen att låta som en surtant.

Bling: hoppas migränen släpper snart! 

• Den lilla M

icka76: tack så mycket.. humöret är lite bättre nu än i förmiddags.

ninnin: usch och fy vad trist.. jag som verkligen hade hoppats på ett fredags mirakel.. En stor kram till dig och ta ett gigantiskt glas vin. 

• Den lilla M

Det här med att vara "gammal" är väldigt intressant. Jag har inte direkt sett mig som last gammal ännu (jag är 30) började ju försöka när jag var 28 vilket jag inte tycker är så sent. Men sist jag var in till SöS för att få mitt MF bekräftat så den elaka tanten till mig: " Ja så här kan det ju gå (syftade på mina upprepade MF) när försöker skaffa barn när man börjar bli till åren". 

Jag kan säga att jag aldrig kommer att återvända till SöS för nån form av hjälp eller akutmottagning. Åker då hellre tvärs igenom allt och sätter mig på Danderyd ist. 

• Den lilla M
    Ninninn skrev 2011-10-03 21:39:33 följande:
    Vart köper man boken is your body baby friendly
    adlibris tex
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14