Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Jag hoppas att allt kommer att få fint Bettan och att du kommer att känna dig mer tillfreds med att bli snittad. Visst hittade de aldrig något vid er utredning som tydde på proppar? Det för det väldigt intressant, även om det är väldigt läskigt, så jag förstår att Leif är intresserad av att få moderkakan undersökt. Du får uppdatera oss när allt lugnat ner sig. många kramar

• mojutten

Bettan-hoppas att allt har gått bra och att mini-B är finast i världen.

Lycka till Bling! Jag hoppas att det är er tur nu, ska hålla tummarna. Om du inte har något emot att svara så är jag lite nyfiken på vad ni får betala. Kan alltid vara bra att veta. Vi försöker just nu att lägga lite pengar på hög eftersom de mkt väl kan komma att behövas innan den här cirkusen är över.

• mojutten

Miljoner grattis till miniB! Äntligen kan man väl säga. Det låter som om k-snittet blev ok ändå

• mojutten

Hej

Tråden, det var ett tag sen jag skrev något. Vi harvar på utan resultat, det har nu snart gått ett år sen sista mfet och vi ska snart träffa läkare igen. Så det är dags att rusta upp igen, om det blir ivf vill jag se till att vi har så goda chanser som möjligt.

Jag har läst om Th1/Th2 förut men det är alltid bra att kunna referera till de senaste artiklarna som är publicerade så jag skulle vara väldigt tacksam om du, sirivonessen, kunde posta vem sim skrivit artikeln och var den e publicerad så att jag kan leta upp den.

Tråkigt att se att tråden fått så många fler anhängare. Ni är även välkomna över i vår mer allmänna tråd, där vi pratar om livet och peppar varandra vidare.

Bling, roligt att se dig. Hur går det? Jag har tänkt på dig ibland och hoppats att du fått mer hjälp.

• mojutten

Hej igen

Jag fick för mig att de hängde i hop eftersom vi iaf tidigare vara många som hängde i båda trådarna men jag inser att den är lite mer specifik. Den riktar sig till de som är över 30 och som inte har barn sedan tidigare och som så klart har haft upprepade mf. Kan inte länka nu på telefonen men om någon känner sig träffad och vill titta in så fixar jag det sen

• mojutten

Tack för referensen!

Jag har också fått höra att trombylen kan ge problem vid implantationen.

Jag skickar många kramar till er alla. Det gör ont i hjärtat att läsa era historier och jag hoppas att livet kompenserar med mycket lycka senare

• mojutten

Jag är hemskt ledsen, Ninnin. Jag har haft flera tidiga mf och de har alltid kommit ut av sig själv, har inte behövt skrapas eller ta tabletter så om du vill kan du säkert avvakta, men känner du dig osäker så åk in.

• mojutten

Jag har varit på kontroller två gånger av fyra men allt har alltid sett bra ut. Äl har kommit mer eller mindre som vanligt, ibland med en liten förskjutning.

Skit är vad det är. Har du fått någon utredning gjord?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14