Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Tänkte bara tillägga att jag verkligen har uppskattat allt stöd från den här tråden och jag önskar verkligen att alla ska få ta sig vidare och komma ur det här träsket snart.

Jag tänker på dig Irma, och hoppas att det är din tur nu att lämna oss. Jag håller alla mina tummar och tår.

• mojutten

Oj hoppsan det lät ju sisådär men ni förstår vad jag menar

Jag håller mina tummar Mula. Jag förstår att det kan kännas sorgligt om man aldrig får uppleva en graviditet och ett biologiskt barn det är något som jag funderar på en del .

Sushikatten, jag kan inte tänka mig hur det känns att vara i din situation . Känner du överhuvudtaget att du kan se dig själv som lycklig även om ni förblir barnlösa. Det funderar jag på titt som tätt om hur vi tar oss vidare om det aldrig blir så att vi blir föräldrar

• mojutten

Åh vilka glada nyheter, Bling! Klart att det ska gå bra, positiva tankar.

Sushikatten, du verkar ha en sund inställning och jag inser att det så klart går att leva väldigt bra liv även utan barn med men det är nog viktigt att ge sig tid att bearbeta allt och som du säger att vem vet kanske händer det bara, även om chanserna är små.

• mojutten

Irma klart att vi fortsätter hålla tummarna!

Vvk, jag skulle ha gått på den privata och sett hur det gick, vilken hjälp jag blev erbjuden och om jag inte blev nöjd gått på den andra med

Ego, jag har ramlat ner i en grop, det kom tvärt i samma veva som ännu en mens och allr känns bara skit. livet, jobbet, allt är bara oändligt grått.

• mojutten

Vvk, skönt att det rör på sig även om det är irriterande att det tar sån tid. Jag går inte och pratar med någon. Det känns frustrerande att halka ner då jag så sent som förra veckan trodde att jag hade hittat tillbaka helt och fått bra distans. Jag kände mig på något vis fri och lycklig. Hoppas på att detta snedsteg bara är ytterst tillfälligt och att den känslan kommer tillbaka, för det var jävligt skönt. Jag är less på att vara skör och ledsen

• mojutten

Grattis Laban! Det är uppmuntrande att ni tittar in och ger oss hopp.

Tack alla för att ni är så rara. Efter ett par riktiga skitdagar så mår jag bättre igen, och försöker blicka framåt och inte älta det som varit.

Hoppas att du också mår bättre igen Daniela

Obehagligt Syrling, men skönt att mini mår bra trots allt. Jag undrar som Irma vad läkarna tror, så kan du väl inte fortsätta att ha det?

Irma, hur är det med er?

• mojutten

Irma, jag förstår så väl din oro. Jag hoppas verkligen att allt kommer att se fint ut imorgon. Ska tänka lite extra på er och hålla tummarna extra hårt i morgon.

Nu gymmet, heja endorfiner!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14