30+ som väntar/har fått syskon, del 8
lilablå fick en lillasyster dden 28 januari, GRATTIS!
lilablå fick en lillasyster dden 28 januari, GRATTIS!
Pucha: Ja, innan vi hamnar på hemmet jämnar det förmodligen ut sig Vi har ungefär samma fördelning som er... Igår var jag lite irriterad över att det alltid är jag som dammsuger efter hundarna som faktiskt är makens intresse, han hade haft en extrahund hemma över helgen dessutom som fällde nåt kopiöst! Men det löste sig för svärmor ringde på em och skulle ta med makens mormor hit för fika. Hon hade pratat med maken om det en annan dag och han hade inte förberett mig. gissa vvem som fick fart ed dammsugaren när jag ammade och städade badrummet
Lena: Vilken fin dikt! Skönt att allt blev bra på dopet!
N har fått vaccination idag, han fick en spruta i varje lår så nu skriker han helt hysteriskt hela tiden Även när han har tutten i munnen . Köpte förresten ett par barnvagnsvantar idag, extraerbjudande och jag hade funderat på att köpa ett par redan innan... Imorgon kommer en recension
Idag känns spiralen helt ok, lite mensvärksömt bara... Jag valde hormonspiral för visst var det så att man kunde få mer mensvärk med kopparspiral? Jag får sedan diskbråcket jätteont i ryggen vid mens så jag valde bort den pga det. Fördelen med hormonspiral är att man förhoppningsvis kan slippa mens helt. Det vore super för min rygg . Hormonet utsöndras lokalt så det påverkar kroppen mindre än ppiller. Det var vad jag vet hittills
Elsis: Skönt med backupp när sjukdomarna hopar sig...
Hanya: Jag vet inte om det är sicken som är gejen. Ska testa med kall "ärtpåse" den ligger i frysen... Han verkar bara allmänt påverkad, inte feber tror jag men typ ledsen? Ont i huvudet? Ja, vem vet? Nån som kommer ihåg hur det känns efter vaccin? Jag kommer bara ihåg svinisen och då mådde jag ju bra förutom att jag inte kunde lyfta armen. H har nog aldrig blivit påverkad av vaccin
Tryckte ner honom i sjalen så nu är han iaf yst emellanåt, stackars barn.
Han lugnade ner sig i sjalen så jag väntar med alvedon tills läggdags täkte jag. Man ska ju helst inte ge det för immunförsvaret jobbar ju inte lika bra då = vaccinet ger inte lika bra effekt sa läkaren. Men om han fortfarande är bubbig när vi ska sova så får han absolut alvedon! Nu sover han, gnäller till lite då och då bara.
Elsis: Men jag antar att svärmor hade rätt och INTE bvc-sköterskan
N sover i mitt knä, men det är inte akuellt att lägga ifrån mig honom. Hoppas han får sova ordentligt i natt så det lugnar sig.
Zeeda: Du får titta på gamla TV-serier eller nåt så du klarar att bo ii soffan ett par veckor
Sara: Nej , hon svarade inte och har inte ringt tillbaka så nu vidarebefordrade jag mailen till förvaltningschefen