Lycklig stor varm kram till dig! Skönt att allt såg bra ut idag. Hoppas verkligen det inte kommer mer blod nu. Jag hade en trådkompis från en annan tråd som blödde under sin graviditet. Vet att hennes moderkaka låg i vägen men vet inte om det var den hon blödde ifrån. Skönt att bebis verkar må bra nu i alla fall och att de inte såg mer blod idag. Nu får det baske mig vara nog! Nu bestämmer vi att det är färdigblött och att ni bara ska få slappna av och njuta. KRAM
Sara krya på er! Fy vad jobbigt med magsjuka som går runt i famljen. Stackars mannen som bara får vara hemma hela lovet med sjuka barn, men praktiskt att slippa VAB. Hoppas det är färdig magsjukat nu!
Evasha grattis till jobben och flytt! Spännande! Angående CSN kan du väl be om anstånd? Ring om förklara läget så borde det inte vara några problem att få betala senare. Lycka till när du ska berätta, med flytt och allt runt omkring.
Boomie vad härligt med massage! Skönt med ny dagisplats och att hon får börja så tidigt att hon hinner skolas in före lillsyrrans ankomst. Det är ju en klar fördel att ha dagis närmare också.
Tjet vinkevink! Är imponerad av att du lyckas lägga in tomma inlägg.
En annan får ju inte posta om man har för få tecken (vilket ju inte brukar vara mitt största problem
).
Orkar inte skriva mer så sorry alla jag missat att kommentera...