30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Milla så sött! Tänk att han kunde komma på ett sätt att få som han ville, smart kille. Skönt att han mår bra och har god aptit igen.
Milla så sött! Tänk att han kunde komma på ett sätt att få som han ville, smart kille. Skönt att han mår bra och har god aptit igen.
Hej emsters mamma, tror inte vi har träffats innan. Jag har precis hoppat över till den här tråden men har bott i flera andra 30+-trådar.
Vad tråkigt att Ida bits. Förstår att det är jobbigt att amma då. Tycker absolut inte du ska ha dåligt samvete om du inte vill amma mer. Huvudsaken är ju att både barn och mamma mår bra. Det blir ju barn av flaskmatade också.
Förlåt för totalego men behöver hjälp! Hur vet man om man fått magsjuka eller bara spyr av graviditeten? Jag har mått peck hela dagen som vanligt och hann inte mer än komma hem innan det blev till att bosätta sig på toa. Så fort jag äter kommer allt upp igen. Ursäkta detaljer! Jag har inget magknip och det brukar jag normalt ha vid magsjuka... Jag vill självklart inte smitta folk om jag nu skulle vara sjuk så därför undrar jag om någon har ett vettigt svar på hur man vet skillnaden...
Förlåt ego och dessutom med sånt äckel!
Tack för alla svar! Jag slocknade på soffan efter att ha lyckats behålla liiiite fil så vi får hoppas jag inte mår allt för vidrigt under dagen. Det är extremt mycket att göra på jobbet och omöjligt att gå ifrån så jag hinner inte äta under dagen. Dricka vågar jag inte för det triggar kräkreflexerna!
Johanna sån "service" lär man väl inte ha här i Sv (dvs utplock av barn i förtid efter önskemål). Jag hade inte heller kollat på det huset!
Pucha hoppas det gick bra med sovandet i nya sängen.
Hanya förstår att du vill ha in en till säng i sovrummet, inte kul att sova själv ju.
Pysslig skönt det löser sig med VAB.
Juni hoppas ni äntligen kan få lite svar.
Vinkelivink till alla!
Glömde ju... Fio stort lycka till imorgon!!
Tack för alla era kloka tankar och pepp! Ni är bäst som alltid.
Jag mår pyton idag så jag sjukskrev mig faktiskt. Kämpar mot spykänslorna hela tiden så jag tyckte det var helt menlöst att utsätta sig för jobb idag. Ska försöka sova lite och småäta för att se om jag kan må något bättre. Än verkar det tyvärr inte gå åt rätt håll. Jaja, vad är väl en bal på slottet som lycklig uttryckte det. Är så glad att få husera här i tråden så extremt illamående får man ju ta.
Afro hoppas det drar igång snart men gärna efter att du fått vila lite. Kram!