Ellie vad tråkigt att A mår så dåligt. Jag brukar ta N till VC när han verkar sämre än vanligt eller när febern inte ger med sig. Ibland tror jag inte han har något men tar ner honom bara för att få det bekräftat så vet man det. Kan ju vara öronen eller annat som krånglar som inte alltid märks. Hoppas han kryar på sig snart!
Pysslig härligt med en tjej till.
Låter som ni haft en bra helg. Skönt med läggningarna, hoppas de fortsätter på samma sätt.
Jag vill inte veta den här gången medan mannen vill. Hoppas jag kan få honom att hålla sig till fl.
Cissi låter som ni har fullt i sängen! Myyys.
Härligt att A tagit det så bra hittills, lite spel emellanåt får man säkert räkna med. Bra att läsa det så man vet hur det kan tänkas bli i höst.
Jag började känna mig lite bättre i förra veckan och var knappt illamående (inte som tidigare i alla fall). I fredags hade vi gäster som kom hit samtidigt som jag kom hem från jobbet. Jag kom inte i säng förrän vid 23 så lördag morgon vaknar jag redan vid 5 och mår superilla.
Sen kräktes jag heeeeeela dagen och mådde apdåligt. Vet inte om det var magsjuka eller graviditetsillamående som förvärrades av sömnbrist och att jag åt en bit wienerbröd på kvällen... Idag mår jag illa men har lyckats hålla inne allt jag ätit i alla fall. Hoppas man kommer in i "må-bra-veckor" snart.