cissi: H har tittat på Pippi flyttar in i Villa Villerkulla sen i våras nångång (strax innan hon blev tre), vi intreoducerade den för att vi skulle till Astrid Lindgrens Värld. Pippi på de sju haven är rätt läskig faktiskt . Min systerson tycker att Emilfilmerna är läskiga för att pappan är så arg jämt, H gillar dem men inte som Pippi . Hon gillar bullerbyn också, och Lotta på Bråkmakargatan. Hon har aldrig fått se Teletubbies och I drömmarnas trädgård, men hon är inte så imponerad av Playhouse Disney. Spelfilmer är bättre än tecknat! H har ju inte suttit stilla så länge att hon gillat film innan försommaren i år, så jag vet inte när Pippi är lagom att titta på
Skönt att allt är bra, mitt järnvärde var nere på 105 men det är inte lätt att få uppdet ordentligt när ajg inte tål järntabletter, får fruktansvärd diarré och då tar man ju inte upp nåt iaf
Liten har somnat igen, har pruttat, bajsat och rapat i säkert en timme så nu blev han lite trött . Undrar om det är gårdagens tacos (åt varken lök eller vitlök men tacokryddan är ju säkert en massa konstigt i). Nu kom det en bajs igen, men han sa nog få sova en liten liten stund till så blir det lagom att amma innan hästarna ska in sen