Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pysslig: Ja, det är ju helt sant, kanske blir en lydig liten 101112 då

Idag har jag varit på akupunktur, det sprutade inte ut vätska den här gången heller, de sista gångerna har ju underbenen och fötterna varit svullna, men nu är ju hela kroppen röd och svullen, hon blev rätt förvånad när hon såg mina ben... Hela benen från låren och ner är svullna och röda, superläckert

Pysslig: Finns det nåt blod kvar när de tagit fem rör? Jag hade nog svimmat i vanliga fall med mitt låga blodtryck!

Lena: Med H funkade det inte att liggamma förfän efter nån månad, så fortsätt försöka!

Började lyssna på en ny bok idag, en gammal Beck-bok. Visste ni att Becks mamma hade sex förnamn, varav ett var Ottilia, det tyckte jag spontan var rätt fint. Vad tycker ni? Har fortfarande inga idéer om pojknamn... Får väl stjäla ert Axel kanske

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Livar upp lite med att jag fick fyra på tentan! Nu är skolan definitivt klar för den här gången, nu ska jag föda barn!

• Piggley Wink

cissi: Och promenera med hundarna och skura golv och köpa nya vinterdäck och gå till bm för att kolla blodtrycket och...
    Håller tummarna för att du får en underbar graviditet, ju mer jag funderar på det ju mer chockad är jag över att ha samlat ihop alla symptom utan att det egentligen (hittills peppar, peppar) varit nåt allvarligt

• Piggley Wink

Jag är här, har varit hos bm, köpt nya vinterdäck (de gamla var lagliga men inte mer...), lämnat böcker på biblioteket, köpt ett par mjukisbrallor med fötter till Barba2 osv... Just det, hallonbladste köpte jag också så nu j**lar . Blodtrycket var helt normalt idag så nu är det lugnt igen! Nu laddar jag för 101112, känner verkligen att jag är klar med att vara gravid nu!! På söndag ska vi ha födelsedagskalas för maken men det kan vi väl ha ändå eller också tar vi det en annan gång... vill inte vara gravid längre nu!

Tar en paus i soffan nu, med en kopp hallonbladste

Jag köpte en näsfrida åt H men har aldrig använt den...

• Piggley Wink

Milla: Då är det inte bara mina inlägg som filtreras

Härligt med bra ögonkoll Boomie!

Trist med sjukor! Ska lägga mig ttidigt idag för H vaknade 5.40 i morse . En tjej på hennes avdelning stoppade in en pärla i näsan idag och fick åka till vc... så det kan gå

• Piggley Wink

aigee: Håller tummarna för trend! Spännande med nytt kylskåp!

Barba2 har bestämt sig för att fotboll är grejen, ladda för att komma ut verkar helt ointressant . Jaja, ska ta tag i några projekt här hemma idag, ddet blir ju födelsedagskalas på söndag så jag ska grovstäda och plocka undan lite...

• Piggley Wink

M73: Äta papper har vi inga erfarenheter av men däremot är det ju underbart roligt att undersöka hur lång en toapappersrulle är 

Lena: Det låter bra, dock har ju H sagt i en vecka att bebisen kommer imorgon. I morse låg hon vi i sängen och myste lite, då pruttade hon på "bebisen" (magen) och sa åt den att komma ut nu! Hoppas Barba2 verkligen lyssnar på storasyster Klart man måste ha slips!

h skulle berätta för mig var hon lagt sin klocka. "Den är under den där man har kläderna på när man ska på kalas. Där man sprutar vatten på dem och sen har den varma på" Solklart, eller hur

• Piggley Wink

cissi: Men är inte det ett självklart ställe

malinkatarina: Lägg märke till att det är där man har kläderna innan man ska på kalas, alltså stryks ingeet till vardags

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8