Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mrs F, jag tog resterande stubb i morse, visst det gick bort men det blev ju blödande prickar, kanske inte vad jag anser vara oskadad hud? Vet inte, står att man ska använda den där krämen. Kanske ska göra det nån dag innan själva KS så det är läkt med lite aning av stubb. Kommer jag ihåg ska jag fråga idag på Spec.mödra när jag ska dit.

Just ja, har gått ner 1kg sen en vecka tillbaka, väger mig vid veckobyte  

• Barbabok

Här verkar man inte träffa nån för infomöte innan ks-dagen, fick ett infoblad hemskickat bara. Sitter på spec.mödra nu o väntar på dr, tänkte ju fråga men jag ska visst träffa en karl nu, hmm... visa stubben å fråga?

• Barbabok

En riktigt gammal gubbe var det, avstod fråga. Allt ok bortsett från säte, inga fler kontroller.

Käkar wienerbröd i solen nu på altanen medan J spelar bandy.

• Barbabok

Han sa att vattnet var 80mm, det verkar ju pendla mellan 70-80. Det är i minsta laget då det är en undre gräns på 50mm och att det är 3v1dag kvar men men... han var överläkare på KK så det ska väl räcka då? Jag håller koll på att den sparkar ordentligt varje dag, sitter gör han iallafall, rejält långt ner med rumpan känns det som!

Inte många dagar att jobba kvar nu, ska bli sååå skönt att slappa hemma innan bebis kommer, även om J ska till fsk men även hon får såklart sovmorgon. Vi har bestämt att betala för platsen även när hon har rätt till allmän fsk i höst så att vi får bättre schema. Här är det för allmän 8.30-11.30 må-fre medan betalplats ger 9-14 ti-to. 

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8