30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Men jävla skit, Js ena öga är helsvullet hela vitan är buktig! Sitter i tfnkö nu på 1177. Jag har inte tid med detta nu
Men jävla skit, Js ena öga är helsvullet hela vitan är buktig! Sitter i tfnkö nu på 1177. Jag har inte tid med detta nu
Skrev lite i samlingstråden. Hon är hemma och prel. ok iallafall. Arg som ett bi och övertrött, lyckad kombo för lämning på fsk 6.30 imorgon, eller inte...
Sådär, nu ser man ut som en skållad bäver (jo faktiskt, hårborttagningskräm med skymd sikt ), väskan är nästan packad sånär som på strumpor och hårfön/borste. Känns helknasigt att veta att imorgon ska det ske.
Ja känns jättemärkligt, men kul!
Synd bara att RS härjar så J får väl hälsa på nere vid fiket om jag tar mig så långt dvs. In på avd. är hon portad.
Älgen, mm precis så känns det nu. Halsbränna på besök och varmt som tusan.
Tack alla. Skriver så fort jag kan imorgon !
3900g Joel tittade ut 11.39, allt bra men han knorrar väldigt. Längd får jag när han vill räta på sig. Skriver mer sen.
tack alla. Det gick enligt skolboken och nu har han ätit och slutat knorra. Jag fick morfinspruta i benet och mår helt ok, glad över min son (J2) men saknar J1. Imorgon ska hon komma då jag kan träffa dom i fiket, vi väljer att berätta imorgon e fsk. Risk för att få dela rum senare men vem vet, kanske nån jättetrevlig
Han blev barn 1100 här, jag vet vad folk gjorde förra sensommaren
Jag är nästan löjligt glad (kan man vara det?) men det var länge sen jag kände nåt utöver ilska så det är underbart skönt!
Jaha, jamen vilken toppendag han delar med massa toppentjejer då, grattis