Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Men jävla skit, Js ena öga är helsvullet hela vitan är buktig! Sitter i tfnkö nu på 1177. Jag har inte tid med detta nu 

• Barbabok

Skrev lite i samlingstråden. Hon är hemma och prel. ok iallafall. Arg som ett bi och övertrött, lyckad kombo för lämning på fsk 6.30 imorgon, eller inte...

• Barbabok

Sådär, nu ser man ut som en skållad bäver (jo faktiskt, hårborttagningskräm med skymd sikt ), väskan är nästan packad sånär som på strumpor och hårfön/borste. Känns helknasigt att veta att imorgon ska det ske.

• Barbabok

Ja känns jättemärkligt, men kul!
    Synd bara att RS härjar så J får väl hälsa på nere vid fiket om jag tar mig så långt dvs. In på avd. är hon portad.

• Barbabok

3900g Joel tittade ut 11.39, allt bra men han knorrar väldigt. Längd får jag när han vill räta på sig. Skriver mer sen.

• Barbabok

tack alla. Det gick enligt skolboken och nu har han ätit och slutat knorra. Jag fick morfinspruta i benet och mår helt ok, glad över min son (J2) men saknar J1. Imorgon ska hon komma då jag kan träffa dom i fiket, vi väljer att berätta imorgon e fsk. Risk för att få dela rum senare men vem vet, kanske nån jättetrevlig

Han blev barn 1100 här, jag vet vad folk gjorde förra sensommaren

• Barbabok

Jag är nästan löjligt glad (kan man vara det?) men det var länge sen jag kände nåt utöver ilska så det är underbart skönt!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8