-
Åh vad jag känner igen mig, såå trött, och värre lär det väl bli. Jag är så evigt tacksam att J fortfarande sovar middag fast idag blev det i vagnen i shoppingcentra så jag fick inte vila allsKasperina skrev 2012-05-18 16:08:35 följande:Gnällego: Har konstaterat att en snart 4-åring har mycket mindre sömnbehov än gravid 41-åring. Är oerhört glad att exet hämtar gullungen ikväll, för efter 7 timmars sömn är varken K eller jag på topp. Fast han får adhd medan jag blir mer autistiskt lagd...
-
"nu slutar du skrika/springa/krocka med folk annars får du vänta i bilen" har väl slunkit ur en mer än en gång
-
Sådär, inhandlat maxitrosor på Lindex, når mig nästan till naveln. Jag läste att det är skönast när man är snittad även om jag tänkt "stjäla" de sexiga nättrosorna från BB med mig hem.
Jag tror jag är redo nu, fast blir man det till 100% någonsin? -
Mosing tack
-
Skickade karln till apoteket nu, jag dör snart om jag inte får gå på toa, det är stopp!
Tack PW.
Jag ska förresten hålla er uppdaterade (det är väl inte onsdag än?) men vet inte hur man lägger in foto via tfn, och förresten vill jag nog lägga det i 30+samlingsgruppen så den som vill se honom sen får ge sig till tåls Kan förstås lägga i profilen också. -
FAN rent ut sagt, verkar som att J ev har ögoninflammation!
Imorrn hade vi rådg., maken får ju inte vabba då jag är "ledig" (komp. förvisso men ändå), och jag har slitit ut mig idag med att kånka jordsäckar och grävt i rabatterna så jag kan knappt röra mig nu
Hon måste till dr, han måste försöka få komp.ledigt, svärisarna är utomlands, mormor jobbar... Om det inte är allergi så löser vi inte onsdag, kan ju inte lämna på fsk. Ska jag vara på förlossningen själv? -
Hoppas hon bara är pollenkänslig, ögat ser rött ut Maken tar komp imorgon iallafall, och tar henne till dr om vi får en tid. Jag följer nog med.
-
Resande, tack!
Jag hoppas verkligen hon är "frisk" på onsdag att gå till fsk, annars missar han ju förlossningen. Vet inte om jag kan hitta någon barnvakt till dess. Hans hela familj är ju utomlands. -
Gah! Maken har pratat med VC som säger att avvakta och han bara accepterar! Så tidigast imorgon ska hon alltså kollas, om hon är dålig då? Ska jag fixa nån som ska med på onsdag så akut, jag skiter snart i detta! Jag blir så förb.... less på bristen på tankeverksamhet!
-
Jag misstänker iofs förkylning då hon inte har rinnande ögon, men kanske kunde hon få nåt som piggar upp, eftersom det är lite tight läge just nu. Äsch. Jag är täppt i näsan också, eländes elände. Imorgon får hon gå till fsk, men det blir inte kul om hon skickas hem.