Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Idag är det dags för TUL igen, tur att farfar är pensionär för J får såklart stanna hemma. Synd att vi får boka av fam.rådg. igen men vi har nog inget val. Hon var febrig igår och idag vet jag inte, men hon ska inte behöva pinas. MVC på onsdag men då ska syrran passa henne en stund. Mycket nu på slutet känns det som. 

snart är han här
  • Barbabok

Dirty Dancing, haha känner mig gammal, för den filmen ÄR gammal men ack så bra!

snart är han här
  • Barbabok

TUL var samma som sist, fick inget konkret om vad vattenbristen innebär eller vad de håller koll på men flödet var bra och vi avslutade med ctg-kurva där jag inte heller fick nåt om varför den gjordes (de var jättestressade). Ny tid på måndag. Fortfarande säte. Envisa onge!

snart är han här
  • Barbabok

Zenobia, jo men vad det innebär om den minskar mer t.ex., kan den öka, vad gör de om den minskar mer. Säte spelar ju ingen roll för min del då det är beviljat KS. Jaja, bara den lille mår bra.

snart är han här
  • Barbabok
    Zenobia skrev 2012-04-23 20:00:04 följande:
    Dom har nån tabell dom följer och det får minska en viss mängd/procent  annars så plockar dom ut bebisen . På mig minskad den för mycket så då fick dom ta ut Elvina tidigare i 37+4 ist för i vecka 38.
    Ahaa , kunde de inte sagt det då.

Firren, lite orättvist, jag kollade igår, plus 13.3kg här. Kanske är det bra iofs om jag blir sjuk i tarmen igen för då rasade jag i vikt. Skönt med bra värden, jag ska kolla mina på onsdag.
    snart är han här
  • Barbabok

Stackarn lider o kvider, blåsor på snippan och mellan skinkorna, ja hela kroppen men värst är nog där. Xylocain och aloeveragel är insmort, Alvedon given, hon gråter

snart är han här
  • Barbabok

Oj då, njae dygn 2 egentligen, då vet jag vad som komma skall då Jodå alsolsprit finns, bra tips. Nu har hon somnat.

snart är han här
  • Barbabok

asap, nja inte feber nu. I söndags absolut, igår kväll möjligen för hon var genomsvettig när hon vaknade till och fick Alvedon. Däremot klängig och grinig

snart är han här
  • Barbabok

Strax dags för MVC, får se om vi får nåt vettigt sagt, just nu är jag inte arg eller ledsen så då är det svårt att prata tycker jag. Minnet sviker om hur arg/elak/besviken jag är när jag har mina toppar/dalar. Däremellan känns det ju bra.

Syrran är barnvakt nu, de är ute i lekparken, komplett tysssstnad, jag njuter! 

• Barbabok

Hmm, hon nappade inte alls på det jag sa Att mitt temperament är destruktivt, att vi bråkar så J reagerar, att problemet kanske inte ligger enbart på gravidteten utan kanske jag som har problem osv... -Det kan vara så ibland sa hon mest. Bra att ni ska på rådg. Å det var allt.

Hon var däremot väldigt intresserad av att känna på sätesbjudningen "utbildningstillfälle" som hon uttryckte det.

Får väl vända mig till VC snart om det inte blir bättre med bråk/humör osv      

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8