Ela: Jag hoppas verkligen att Spiken stannar alldeles lagom länge för att må superbra när h*n kommer ut, men inte längre än nödvändigt!
Det är helt otroligt hur snabbt min rygg återhämtat sig. Efter tre dagars hasande på BB så känner jag nästan inte av ischiasen alls, men iofs så mår bröstryggen sådär efter att liten håller på att dumma sig när jag ska amma... Är så seg med att ta bröstet . Han kan ligga och snutta och bara hålla munnen mot i uppemot en timme innan han kommer igång. Sen äter han klart på 10 minuter . Har rätt mycket gaser i magen, antar att han helt enkelt äter för fort? Köpte Minifom idag, så får vi se om det lugnar sig.
cissi: Vi har också hundarna på nedervåningen, men det är ett aktivt val för att slippa dem i sovrummen och blivande lekrummet. H börjar lära sig att valpen smakar på allt man lämnar framme Skönt att det hjälpte med sparris, det fick min systers kompis äta när han svalde en bult ( ) när han var nåt år eller två! Det funkade där också, tydligen är det nåt speciellt med sparrisfibrerna så de rullar sig runt andra saker och hjälper dem ut.
Försäkringskassan ringde mig förra måndagen och hon var jättetrevlig, lovade att ringa henne efter förlossningen, men det har jag glömt . De har betalat ut pengarna för min sjukskrivning så det verkar ha varit OK då att bli sjukskriven som gravid (man hör ju så mycket om att det ska strula).
H har varit och badat med maken idag, hon åkte stora rutschbanan och tyckte det var skitfräckt, men att vattnet var lite kallt i stora bassängen (det är lite varmare i barnbassängen). Sen berättade hon att hon "blev umpinerad" när pappa simmade under vattnet. Själv simmar hon med sina puffar