30+ som väntar/har fått syskon, del 8
TIlda: va obeskrivligt hemskt med din vän! OCh jag håller med dig, kanske konfrontera chefen och fråga om det är så att hon blivit sur. Det måste väl vara bättre att vara ledig lite än att vara ledig helt???
Juni: Nora blev oskcå förkyld fort efter dagisstart. Men hon blev också snabbt frisk!
Ang bitande och skrattande. Kansek man ska ignorera felaktigt beteende och uppmuntra positivt!!
Lena: N gör likadant sedan semestern. vill inte somna alls. hon som man bara la i sängen och sa godnatt till tidigare. Nu tar läggningen ca en timme. Kanske är det dagisstart, växperiod eller drömperiod. Hur som helst så somnar hon ju till slut så det är väl bara att gilla läget!
Ego: så var blodtrycket högt igen... morr. Var supernojjig igår eftersom jag hade ont i huvud och mage... bestämde att det var för att jag inte ätit eller druckit från 12 till 20.... Dumt. IDag har jag ätit och druckit duktigt! Får väl fortsätta med det. PÅ måndag är nästa besök. hoppas att det är bättre då. sockret och hb var finfint så det var ju bra! Är inte redo för sjukskrivning ännu, det är ju så trist!