30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba: Ja... jag kan bara instämma med ovanstående. Det är inte lätt för små barn att vare sig låta bli att springa eller komma ihåg något någon sagt till dem för en liten stund sedan - OM han ens sa ngt eller bara förutsatte att hon skulle förstå/komma ihåg att våga golv är hala. Sedan kan man som förälder råka glömma, missa, inte tänka på osv för vi är alla mänskliga. Men sammantaget av det du tar upp här i tråden så känns det tyvärr som att det inte är så bra det här... Eller för att vara krass, så låter det riktigt dåligt. Behöver inte vara så du upplever det, iaf inte hela tiden. Men det är ändå det intryck jag får, utifrån sett.Med det sagt, förstår jag självklart att det är jättesvårt att bryta upp från ett förhållande, i synnerhet när man har barn tillsammans. Och än mer när man väntar ett till.
Varm kram till dig!
Mosing: Vet tyvärr inget alls kring det. Är smittkoppor ngn variant av GBS alltså? *Okunnig* Du kan inte ringa 1177 och höra med dem vad de säger? Om de inte vet tillräckligt så hänvisar de dig väl vidare? Tänker att det kanske kan vara bra att komma igång med medicinering omgående mtp att BF är så nära inpå?
Chiqita: Ja du, antingen så växer magen i en helt annan takt denna grav. och förhoppningsvis sänka tillväxttakten lite på slutet. Eller så har de kanske räknat fel på BF? Eller, det kanske inte de kan ha gjort med hänsyn till din äl?