30+ som väntar/har fått syskon, del 8
snuppis: Välkommen hit!Du blir rena rama ungdomen här i tråden!
Galia: Det var inte så rackarns många dagar jag gick över BF, men det tillhör inte vanligheterna att man gör det alls med tvillingar... J kom på BF +4, småbröderna tvingades ut med akutsnitt på BF +5.
Förstår att det känns jobbigt att få ta emot läkarens starka övertygelse om att du ska gå med på ett snitt när du så starkt känner för en vaginal förlossning. Hoppas du kan landa i detta nu kommande tiden och känna en tillförsikt om att det kommer bli bra ändå. Skönt att läkaren är i tjänst vid det planerade datumet.
Älta vidare detta så mkt du behöver här i tråden, jag hade haft samma behov om jag vetat i förväg att det skulle sluta med snitt för min del andra graviditeten. Som jag nämnde för några veckor sedan så är mitt snitt en jättepositiv upplevelse - trots att det blev abrupt och helt oförberett för min del.
Eshack: Effektiv dag, minst sagt.
Jag är motsatsen känner jag, totalt ineffektiv om kvällarna när jag kommer hem. Somnar iaf inte längre kl. 20 när jag nattar barnen så jag har hopp om att snart ha vant mig vid den nya arbetsplatsen.
Kasperina: Åh nej, så himla tråkigt att höra att det kommer blod fortfarande/igen . Tolkar det som ett gott tecken att det är brunt iaf. Håller självklart tummarna för att allt är väl med Melker i magen.