• Galia

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Alltså en uppmaning att sova, det var inte en fråga

• Galia

Om man själv och eller partern är "oengagerad" I graviditeten och man ändå är nöjd med det så är det väl Inga problem. Problemet uppstår ju om man saknar stöttning och förståelse när man mår dåligt (med anledning av graviditet eller något annat). Det är väl där skon klämmer?

• Galia

Jag är varken gravid eller ammar men har inte avregistrerat mig fr mejl fr Boob. Delar senaste infon med er som ev är intresserade. De har 30% rabatt på linnen (ej vit/svart) idag och imorgon i sin webshop.

• Galia

Det kommer bli jättebra vilket namn ni än väljer Poison. Av de du listade gillar jag Oliver bäst. Påminner mig nu om när jag var gravid med min förstfödda o skulle boka in lunch med en kompis som också var gravid. När vi hittat en dag som passade sa hon ngt i stil med att "Oliver och Olivia har namnsdag då så om du får en tjej kan hon heta Olivia o om jag får en kille kan han heta Oliver eller tvärtom". Vi har nu två barn var, men inget heter vare sig Olivia eller Oliver. Trots att jag tycker båda namnen är jättefina så har de aldrig varit aktuella i våra namndiskussioner här hemma

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8